vrijdag 8 juli 2011

Vernieuwing.....zucht

Vreeeeeeeselijk.....het nieuwe dashboard hier bij Blogger. Zoveel handigheidjes die ik NIET meer kan gebruiken. Zoals statistieken, reacties en mijn blog met de rechtermuisknop in een nieuw tabblad openen. (Mocht iemand weten hoe dat wel kan, laat het me alsjeblieft weten) Echt irritant. Vernieuwing betekent in dit geval geen vooruitgang. Nu 'moet' ik gewoon alle tabbladen open laten staan en F5-en (ja, ik ben er zo één) om snel op de hoogte te blijven van reacties. En ik heb er al zoveel openstaan, want ik zit op Hyves, speel games (maar liefst 3 en ieder op een apart tabblad al doe ik dat niet de hele dag hoor!!!) op Facebook en hou ondertussen mijn g-mail bij. Gelukkig ben ik niet zo'n tweet-fanaat dus mijn Twitter hoeft niet open te staan.

Iets soortgelijks is me ook al overkomen met het stoma-materiaal wat ik gebruik. Hebben ze de sluiting van de zakjes 'verbetert'. Nou....niet dus....ik ga op zoek naar andere zakjes. Komt waarschijnlijk binnenkort een vette klaagblog over op About Sjonke.

Anyway.....dit worden een paar ergerlijke 'wen'-dagen.

afbeelding www

....enige minuten later........

Gevonden hoe ik één en ander met mijn rechtermuisknop kan openen!!! Als ik op het huisje klik kan ik een tabblad openen. Maar nog steeds niet direct op statistieken en berichten. Ik zoek nog even verder........ 

16 opmerkingen:

  1. HEEEEL irritant idd de "nieuwe blogger" ik lijd met je mee. Ik kan bv heel moeilijk foto's plaatsen, duurt eeuwen. En dan na ettelijke pogingen is DAT gelukt en dan mislukt er wel weer iets anders GGGGRRRRRRRRR.

    Kop op, we hopen dat het eens over gaat en anders gewoon overtappen naar een andere blog provider (zit daar nu naar te zoeken hihi)

    Liefs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij is er niks veranderd aan het dashboard voor zover ik kan zien...geen idee wat je bedoelt dus hihi..
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Huh...niets gemerkt van het nieuwe blogger of komt dat doordat ik nog steeds in de oude versie/layout werk?

    Maar het is inderdaad vaak wennen en helemaal als je de boel niet meer terug kunt vinden!

    Een fijn weekend!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij mij is er [ nog ] niets veranderd op mijn Dashboard .En nee veranderingen zijn heel vaak geen verbeteringen .Succes
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier nergens last van maar,alleen krijgen we vaak nieuwe posten niet door in onze dashbord dus missen we af en toe het een en ander.


    Wat leuk dat je ook op fb zit,.......?
    Misschien dat je het leuk vindt,je kunt me vinden onder inka bakker,......?

    Fijne zomer/vakantie en tot gauw in blogland,x.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ook niks gemerkt (gelukkig)
    Heb je toevallig geen nieuwe pc hihi ;-)
    Hier ... een virtueel bakkie leut
    enne dan is hopelijk een HOOP frustratie verdwenen :-)
    FIJN WEEKEND
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hum waar heb je het over. Ik doe al dit soort dingen niet krijg een mailtje als er bij mij gepost is en verder vind ik het prima. Twitter als de beste (omaleentje) en op facebook is dit ouwetje ook te vinden. Gewoon onder mijn eigen naam Kijk maar bij Inka en Andre daar sta ik als vriend Hoeft niet natuurlijk. Fijn weekend Adem in adem uit........

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij mij (gelukkig) ook niets veranderd Marion. Veranderingen zijn inderdaad niet altijd verbeteringen maar vaak is het een kwestie van even wennen. Sterkte gewenst :-) Lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou ij zegt ik moet ook wennen aan het nieuwe blog dat ander vond ik ook beter maar ja wat kan je er aan doen maar gewoon weer proberen fijn weekend groetjes rommy een wat je stoma betreft dat lijk me minder dat ze daar mee gaan veranderen veel suses er mee liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier moet ik mezelf steeds weer aanmelden want aagemeld blijven werkt dus niet maar verder gaat het wel goed hier geloof ik ....

    Succes met het uitvogelen ... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben al enigszins gewend aan 't nieuwe, maar kon gisteren en eergisteren geen nieuwe berichten meer plaatsen. Ik ben best rustig, maar dan kan er bij mij ook stoom uit mijn oren komen ;-) Ik heb vandaag nog niets gepost, dus weet niet hoe 't nu is. Dus als je in 't zuidoosten een rookpluim ziet: die is van mij ...

    Grom grom: ik kan alleen anoniem reageren, dus ...

    Groetjes, Inge van stapjeterug

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bij mij tot nu toe niets aan de hand,,je bent de eerste waar ik reageer wie weet.....
    Volgens mij is er wel iedere vrijdag wat aan de hand,en op hyves beginnen ze al op donderdag te rommelen
    Ik ga zo posten,ben benieuwd

    liefs maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hè gelukkig, ik kan wel bericht(en) plaatsen. Maar zoals jij dat doet met rechter muisklik en zo, dat moet ik maar eens goed gaan bekijken en oefenen ... lijkt me wel handig. Eens kijken of ik in Chrome wel met mijn naam kan reageren ....

    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. We zijn nu wat uurtjes verder....en ben je er al uit:)))Grijns, grijns, ja ik kan me ook ergeren dat alles steeds weer verandert, maar ik doe nu alles in een vakantietempo, poco,poco, dan erger ik me minder,ahum, dat denk ik hoor, maar manlief zegt iets anders.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Begrijpt maar al te best wat je bedoelt, zit hier ook met de handen in de haren, want ik zie mijn volgers niet meer, alhoewel volgens andere bloggers zijn ze er wel. Werken onder Mozille Firefox gaat wel vlotter dan met Internet Explorer, misschien een nuttige tip voor jou?

    Groetjes
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelukkig hebben wij nergens last van,....wel doen we alles via mozille firefox.Succes met alles,....x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...