Ik heb twee hele goeie vriendinnen die voor mij het gemis van een zus (ik heb ook geen broers) compenseren en waar ik alles mee kan bespreken. En zij uiteraard ook met mij. Echte hartsvriendinnen. We spreken heel af en toe met zijn drieen af, maar meestal apart. Zo kwam het dat ik vandaag met Wicky op de fiets naar 2 verschillende rommelmarkten ging met de nadruk op rommel dus niks gekocht. En op een, ietwat winderig, terrasje (what's new...hihi) belandde. Later op de middag heb ik met andere vriendin Natasja een stevige wandeling gemaakt. Bijkletsen, wat filosoferen, beetje klagen EN lichaamsbeweging....de perfecte manier om een iets te koude zondagmiddag door te komen.
Was weer gezellig.......
Even terug naar gisteren, toen ik na een lange, saaie werkdag thuis kwam (ik zou op zaterdag ook niet naar de bieb gaan) was daar een verrassing. De give-away van Bella Bosso was aangekomen. Dat betekende.....CADEAUTJES UITPAKKEN. Wat voor moois er in het pakket zat??........hier komen de foto's!!
Uit het pakketje kwamen een geweldig mooie dekschaal met lieve blauwe bloemetjes, twee harten, 1 van porselein met blauwe bloemetjes en 1 metalen met een mooie lavendelafbeelding en een schattig geurzakje met de geur van ....CHOCOLA.....mmmmmmm.
Ik wil Colinda en Jeroen van Bella Bosso langs deze weg hartelijk bedanken voor deze ontzettende leuke cadeautjes. Ik heb er een mooi plekje voor gevonden en de dekschaal komt perfect uit bij de botervloot die van mijn oma is geweest. Het vaasje met mijn wijwaterbakje past er ook goed bij. Ik ga er alleen een andere kan bij zoeken.
