Hèhè...eindelijk ben ik in de gelegenheid om met mijn terrine te 'pronken'. Vorige week gekocht bij de plaatselijke Kringloper. Daar moest ik mijn bezoekje inkorten, omdat ik me niet zo lekker voelde. Koud en koortsig kwam ik thuis en werd overvallen door een (buik)griepje. Inmiddels ben ik weer opgeknapt en zelfs weer gaan werken. En vandaag was ik vrij (ik ben een part-timer met pretrooster). Vanochtend ben ik op mijn fiets gesprongen om te gaan snuffelen bij La Nostalgia, een hele mooie brocante-winkel in een geweldig sfeervol pand waar ik mijn ogen uitkeek. Op de blog van Antonia zijn foto's terug te vinden - klik- De keuken met keukenspulletjes, de badkamer met badkamerspulletjes en maar liefst 4 slaapkamers met een eigen thema.......ik had er uren kunnen ronddwalen en mijmeren over vroeger. Maar ja....het mooie weer lonkte en ik wilde lekker met mijn snufferd in de zon gaan zitten. Na een tussenstop bij de bloemist heb ik het grootste deel van de middag in de tuin vertoefd.
En dan nu....tadaa.....mijn nieuwe, oude(?) terrine.....
Waarschijnlijk is ie helemaal niet oud, maar ik ben er helemaal verliefd op. De vorm, de klimop (of is het een druiventakje?)..alles vind ik er mooi aan. Alleen had ik een probleem...ik wist niet goed hoe ik hem moest 'stylen'. Ik zie bij iedereen de meest fantastische hoekjes en ik ben nog maar net begonnen en dus heb ik nog niet veel spulletjes.
Beetje rondgekeken in mijn woonkamer en toen zag ik de 2 glazen die ik eigenlijk alleen met kerst versier. De rest van het jaar staan ze een beetje nutteloos te wezen op mijn commodekast. Huppekee, op het dienblad ermee. Mijn ma had laatst een verzilverd roomstelletje meegebracht en de suikerpot met hortensia heb ik ook op het dienblad geplant.
Enneh....ik ben natuurlijk niet met lege handen bij La Nostalgia weggegaan. Ik heb 2 kleine dingetjes gekocht. Een klein glazen flesje met stolp (is het een parfumflesje? ik weet het niet, ben een groentje op dat gebied) en een mooi hartvormig label met een afbeelding van 2 engeltjes. Helaas is dat laatste niet goed te zien op de foto's. Maak ik nog een keer een nieuwe van.
Nu sta ik open voor styling-tips, dus als iemand denkt: hmmm, dat kan beter...laat het me weten.
Nog even over de spiegeltjes van de blog 'Er was eens....'. De meesten dachten dat het ooit een welkomstgeschenk bij de Ariadne is geweest en 1 iemand wist het zeker want die had ze ook.......
Is dat mysterie ook weer opgelost ;-)
