Dit is een stoel!!!
Op de stoel: jeans, sweater, 2 overhemden, vest, jogging, trainingsjack, bermuda.
Dit is een bankje.
Op het bankje (of in het bankje, 't is maar hoe je het bekijkt): 2 joggings, legging, 3 vesten, sportbroekje, stapeltje schone kleren (tja), skinny, singlet, t-shirt, tuniekje. Inclusief 3 sierkussentjes. Past overduidelijk meer op dan op een stoel.
Ze weten donders goed dat kleren op de stoel of in het bankje niet vanzelf weer schoon worden. Daar moeten ze wel wat voor doen. Helaas voor mij wordt de stapel vaak naar de wasmand getransporteerd als deze net leeg is. Denk ik klaar te zijn en hopla....daar is weer een volle wasmand (zie Magische wasmand)
Ach ja...het hoort erbij. En het heeft wel iets therapeutisch als deze rommelige stapels een dag later fris gewassen en keurig opgevouwen in de kast worden opgeborgen. Maar ik ben wel blij dat de kamer van oudste zoon te klein is voor dit soort wasbergen....scheelt een stapel.
Kleine bekentenis...ze hebben het van geen vreemde. Mijn stapel bestaat voor het grootste deel uit broeken, want ik wissel graag mijn 'stugge' jeans of kreukende linnen broek af met een comfortabele jogging ;-)
Meer stapelen op vrijdag vind je bij Irma's 'Allemaal kleurtjes'
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING:
Krijg beeldscherm van desktop niet meer aan de praat, oude laptop geeft geen teken van leven meer. Moet vanmiddag en vanavond werken. Zit nu (illegaal) op de mini-laptop van jongste zoon. Had gelukkig gisteren mijn stapelblogje al voorbereid dus hoefde alleen 'bericht publiceren' aan te klikken. Maar ik zal niet in de gelegenheid zijn om vandaag bij iedereen langs te gaan. Ik hoop dat manlief vanavond een nieuw beeldscherm gaat kopen.......tot vanavond allemaal.
FIJNE STAPELDAG!!!!



