Omdat ik nogal vaak van de hak op de tak spring, gooi ik er eventjes een ander soort blogje tussendoor. Eéntje over eten. Over lekker eten. Ik ben geen keukenprinses en al helemaal geen alleseter. Groente is niet mijn favoriete eten. Maar een maaltijdsalade....mmmm.....daar kan ik zo van genieten. Kleine bekentenis: weinig sla en veel extra, zo eet ik hem het liefst. En dat alles onder het mom van 'gezond bezig'. Al denk ik niet dat mijn maaltijdsalade heel erg gezond is.......maar wel heel erg lekker.
Wat ik er ingooi?
Klein gesneden krieltjes, kidneybonen (beiden van Bonduelle), mini-tomaatjes, gerookte kipreepjes (of in stukjes gesneden salamiworst) en last but not least.....blokjes fetakaas. Klein beetje gemengde sla erbij, honing-mosterd dressing en......smullen maar.