Afgelopen vrijdag, 10 minuten nadat ik mijn vorige blogje gepost had, ging de telefoon. K.arwei om te melden dat mijn felbegeerde letterbak binnen was. Yesssss.....eindelijk.
Vandaag had manlief tijd om hem op te hangen en omdat ik niet langer kon wachten, heb ik er wat spulletjes 'ingegooid' en foto's gemaakt. Zo blijft ie waarschijnlijk niet. Ik zie hier ontelbare mogelijkheden, dus er zullen nog vele letterbakblogjes volgen. Oh...was het maar kerst. Dan kan ik mij pas uitleven.
De muur waar de letterbak hangt is bijna 10 jaar helemaal leeg geweest. Nooit kwam ik iets tegen wat naar mijn zin was en zelfs nu heb ik twijfels. Niet over de letterbak hoor, die vind ik geweldig. Meer of ik de letterbak wit moet laten, omdat ik verder geen witte meubels of accessoires in huis heb. Oudste zoon riep al meteen dat ie in de kleur van de deuren moest, maar daar ben ik het niet mee eens. Eerst maar eens wennen aan dit zeer in het oog springend muurornament (hoe krijg ik ze verzonnen) en ik verwacht dat de inspiratie vanzelf zal komen. Als hier in blogland iemand een tip heeft, hoor ik die graag. Want ik zie bij veel mensen prachtig gestylde interieurs voorbij komen en ik kan, zoals jullie weten, altijd wel wat hulp gebruiken.
De laatste dagen was ik ook wat kouwelijk. Niet gek als je buiten kijkt natuurlijk, maar ik was er heel graag op uitgetrokken met mijn cameraatje. Zondag heb ik precies 3 foto's gemaakt. Toen waren mijn handen zo koud dat ik snel doorliep naar mijn ouders voor een bakkie. De nacht daaropvolgend was meteen duidelijk waarom ik zo kouwelijk was. Fikse blaasontsteking. Snel gehandeld, maandag plasje laten onderzoeken en meteen aan de medicijnen. Vandaag gaat het stukken beter en kan ik gelukkig zonder pijn naar het toilet. Ik blijf nog maar even binnen, want het was geen pretje. Vooral niet toen ik gisteren van de apotheek thuiskwam, de wc maar net haalde en er met veel pijn 5 druppels uit wist te persen. Mijn moeder zei dat ik als klein meisje heel vaak blaasontsteking heb gehad, maar als volwassene was dit de eerste keer.....niet leuk....
Anyway, genoeg gezeikt ;-) daarover. Nu die ene foto van de 3 waar ik blij van werd........












