dinsdag 15 februari 2011

HARTENJAGEN

...en niet omdat het gisteren Valentijnsdag was. Daar doe ik namelijk niet aan mee. Mijn dierbaren weten heus wel dat ik veel van ze hou, zonder kaartje, bloemetje of cadeautje.


Deze blogtitel slaat eigenlijk op de vele hartjesvormen die ik zomaar pardoes in en rond mijn huisje vind. Vandaag kwamen er maar liefst 3 hartjes bij. Is niet gek eigenlijk, want waar je ook kijkt, in welke winkel ook, overal zie je hartjes. Stoffen hartjes, wilgen hartjes, metalen hartjes, stenen hartjes en houten hartjes. Heeft ook niks met Valentijn te maken, want we worden al maanden overspoeld met hartjes. Heel lang heb ik de hartjes weten te weerstaan, maar nu ben ik dan toch overstag gegaan. En zoals het er naar uit ziet, wordt mijn hartjesverzameling binnenkort uitgebreid, want ik heb een ontzettend leuke, wit metalen, hartvormige kaartenhouder met kleine hartjes gezien.......
Wordt vervolgd ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...