zaterdag 5 februari 2011

MAGISCHE WASMAND

Niet verder vertellen hoor, maar ik heb een heel bijzonder object in huis. Iets met onvoorstelbare toverkracht. Zelfs het stukje vloer eromheen lijkt betoverd. Ik lieg niet. Ik ben de trotse bezitter van....tadaa.......een magische wasmand.
En waarom istie magisch dan???
Nou....vaak is mijn wasmand HELEMAAL leeg en kun je rondom de wasmand gewoon de badkamertegels zien. Maarrrrr.....in 'a blink of an eye' zit dat plompe geval weer bomvol en liggen er allerlei kledingstukken als trofeeeen omheen. Je zou bijna denken dat het spookt in mijn huis.
Maar nee....dat is het niet. Het zijn ook geen kaboutertjes, want er zitten geen rode puntmutsjes bij. Trouwens, als het 'de kaboutertjes' wel waren had ik ze al lang zelf aan het werk gezet.
De echte schuldigen zijn natuurlijk mijn 3 pubers. Ze verzamelen zorgvuldig hele stapels vuile was op hun kamers en met enige regelmaat wordt deze in en rond de wasmand gedumpt.
Volgens mij stamt de uitdrukking 'maandag wasdag' uit het stenen tijdperk want hier is het dinsdag wasdag, woensdag wasdag, donderdag wasdag enz. Mijn trouwe Miele draait overuren en de pakken waspoeder zijn niet aan te slepen. Toch blijft die wasmand nooit lang leeg, hooguit een halve dag.
Tja, het lot van een moeder vrees ik.
Zou het niet fijn zijn om die magische wasmand in te ruilen voor een MAGISCHE SPAARPOT!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...