maandag 4 juli 2011

Kijk eens in mijn mandje.......


Afgelopen zaterdag moest ik even voor een boodschap naar B.oerenBond. Zag ik daar lavendel in de aanbieding. Kon ik niet laten staan. Ontspannen fietste ik naar huis met de geur van heerlijke lavendel in mijn neus....hihi. Eenmaal thuis MOEST ik gewoon een foto maken. Vond het zo'n fleurig tafereeltje. (En check mijn Jip&Janneke fietstassen...past wel bij een biebmiep) Uiteindelijk heb ik de lavendel toch maar in een pot gezet en heb ik de piespot, bij gebrek aan wat anders, als krukje gebruikt.......

17 opmerkingen:

  1. Heerlijk, lavendel kan ik ook nooit weerstaan. Staat lief zo in het mandje.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhh je had de lavendel ook gewoon in je fietsmandje kunnen laten staat heeeeeeeeeel
    erg leuk en ruikt ook nog lekker onderweg ...

    HHhhhaaaahhaha .... gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaahaha ik zou de lavendel ook gezellig in je mandje laten staan, zo heerlijk voor onderweg:))

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk lavendel...alleen die geur al! En die blijft lekker zolang je de piespot ondersteboven houdt hihi!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een plaatje, ik zou een andere fiets kopen en deze laten staan voor de show, maar lavendel, ik ben er dol op dus ik kan het me goed voorstellen.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt inmiddels al een hele buitenkeuken Marion, ziet er supergezellig uit. Mooi de lavendel, als je die na de bloei in je tuin zet kun je er volgend jaar weer van genieten.
    Fijne week, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dat lavendel ♥ In mijn voortuin staan 3 paarse en een rose lavendel in volle bloei. Morgen maar wat van knippen ♥

    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er super leuk uit zeg. Toen ik jou fiets zo zag, dacht ik ook aan een oude fiets ter decoratie en dan met zo'n volle mand lavendel.

    Groetjes van Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lavendel heerlijk en zo leuk gedaan.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat wordt op zoek naar een oude fiets met een grote mand en die dan als decoratie in je tuin ;))
    Mooi hoor lavendel en niet te vergeten die heerlijke geur.

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een plaatje dat ik hier tegen de voorgevel wil, een fiets met een mandje aan en gevuld met heerlijke bloemen...(nu staat er een leeg bad haha, zei Jo daarstraks we maken een foto van jou in het bad voor op je blog, maar niet in je blootje, hoor zei hij, wat een grapjas...ik sta niet gauw met m'n mond vol tanden, maar hij viel wel ff open...heel even, toen had ik m'n antwoord wel klaar...)

    Super dat je lavendel hebt gekocht, het mag niet ontbreken in de tuin...geniet ervan!

    Fijne week
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mmmmm lavendel! Lieve groet Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog even en je fietsmand incl. fiets dient als decoratie ... hier vlakbij staat een geweldig leuk (oud) huisje met dito fiets en daarin in de zomer ook altijd manden met lavendel, moest ik gelijk aan denken toen ik je foto zag. Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is móói stilleven !!!!!
    Jammer dat je de fiets als fietsmiep pardon biebmiep elke dag nodig hebt hihi Anders zou je hem toch echt als decoratie een poosje laten staan.
    Lavendel is altijd goed. Kun je ook nooit teveel van hebben !!!
    FIJNE AVOND
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hhaahhah!! heerlijk lavendel...genieten !!! liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuke foto en met die lavendel zit je altijd goed. Ben er ook gek van ...

    En die pispot heeft ook wel iets, zelfs ondersteboven :-)

    groetjes

    marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...