donderdag 21 juli 2011

Een jas voor 1 euro

Echt waar!!!!! Ik lieg niet. Voor mijn nieuwe jas heb ik maar 1 euro betaald en het was niet bij een rommelmarkt of  kringloopwinkel. Rara.......hoe heb ik dat dan voor elkaar gekregen?

Afgelopen dinsdag waren de weersvoorspellingen niet zo best. Daarom gingen we naar een overdekt winkelcentrum. Het geweldige Wijnegen Shopping Center in België  (klik voor de website) nabij Antwerpen. Het was weer een paar jaar geleden dat we er voor het laatst waren. Nu is manlief niet zo van het shoppen, maar dochter wel en in België is de SOLDEN volop aan de gang. Zo ook bij 1 van de lievelingswinkels van dochter: New Look. Ze zocht en zocht en zocht in de rekken en het duurde maar en duurde maar. Uit verveling ging ik ook een beetje snuffelen met in mijn achterhoofd: ik zoek een jas met capuchon. En wat hangt daar...........een jas met capuchon!! Niet mijn kleurtje, maar het prijsje was leuk. Afgeprijsd naar 15 euro. Ik heb genoeg zomerjasjes die wel 'mijn kleurtje' zijn en dat zijn allemaal jassen zonder capuchon. Toen ik maandag door de regen naar huis fietste baalde ik dat ik geen capuchon had. Niet zozeer om niet nat te worden, want daar is zo'n dun jasje niet geschikt voor. Meer om de druppels een beetje tegen te houden. Vandaar dat een jas met capuchon hoog op mijn verlanglijstje kwam te staan.

Kon ik supersnel van mijn lijstje schrappen. Alhoewel: dochter vond alsmaar niks naar haar zin (en in haar maat) Als zij niks zou vinden, zou ik ook niks kopen. Uiteindelijk, na heel, heel lang zoeken, vond dochterlief een leuk tuniekje en een gehaakt vestje zonder mouwtjes. In de winkel hadden we de aanbieding al gezien. Bij aankoop van 3 artikelen uit de solden, derde artikel voor 1 euro. Blij naar de kassa waar bleek dat mijn jas met groen stickertje ook nog 30 % afgeprijsd was en dus het goedkoopte artikel was. Ik ben zeer content met mijn 1 euro jasje (das bekaanst verniet - Antwerps dialect...hihi)


Van dinsdag op woensdagnacht ging het even wat minder. Lag niet aan het enorme bedrag dat ik had uitgegeven. Daar krijg je geen hoofdpijn van. Maar ik had dus wel hoofdpijn en niet zo zuinig ook. Vreselijk migraine. Bijna niet kunnen slapen want mijn kussen aanraken was al te pijnlijk. Woensdagochtend meteen de huisarts gebeld voor medicijnen. Konden gelukkig net na de middag worden opgehaald en na het innemen van zo'n smelttablet, zakte de pijn gelukkig. Jammer genoeg kwam het 's avonds in alle hevigheid terug. Voor het naar bed gaan nog maar zo'n tablet genomen en gelukkig goed geslapen.

Vanochtend ging het wel weer en ben ik met vriendin W. naar een Kringloop in een naburige plaats gereden. En wat heb ik daar gevonden......TADAAA.......een grijsgewolkte vergiet. Stond ook al op mijn verlanglijstje. Samen met het kleine pannetje dat mijn lieve tante woensdag kwam brengen (had ze bij haar broer vandaan) ben ik nu wel klaar met het verzamelen van grijsgewolkte pannen. Nu richt ik me alleen nog op klein spul zoals lepels en zo......


Mijn hoofd bonkt nog een beetje. Hopelijk wordt het niet zo erg dat ik weer medicijnen moet innemen, want dat zou mijn vakantie wel een beetje verpesten.......


16 opmerkingen:

  1. wat naar die migraine, die kan je vakantie inderdaad flink verpesten! hoop dat het niet doorzet..
    en nee die migraine kwam zeker niet van het gigantische bedrag wat je voor je leuke jas hebt neer moeten tellen haha:) wat een mazzel!!
    en ook mazzel bij de kringloop! wat lief van je tante.. zo leuk dat anderen met je meedenken:)

    hoop op een hoofdpijnloze dag voor je!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das een leuk jasje! En voor dat geld...kun je heel wat regendruppels tegenhouden. Vervelend die migraine, hoop dat je er snel *vanaf* bent

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf zeg zo'n jas voor een euro en hij is nog leuk ook. Heb ik ooit gehad met echte leren laarzen; waren al flink afgeprijsd maar omdat het het allerlaatste paar van alle maten was, mocht ik ze meenemen voor 5 euro ... hoewel ik niet van de chaos van een uitverkoop hou, word ik daar toch wel erg blij van.

    Sterkte met die bonkende hamertjes ... dat die maar gauw vakantie gaan houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent goed geslaagd en dat voor één euro; geweldig! Je verzameling is ook weer uitgebreid met leuke spulletjes. Ik hoop dat je hoofdpijn snel verdwijnt en je weer heerlijk van je vakantie kan genieten.

    Lieve groet,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte. Ik hoop dat de hoofdpijn definitief verdwijnt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat akelig die migraine ik ken het heb er maandelijks last van meestal 3 dagen .......
    Leuke jas en dat voor 1 euro daar wordt hij alleen maar leuker van .....................
    En je grijsgewolkte spul is ook heel leuk ..

    Gr.Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die vervelende migraine, heb daar soms ook last van en het duurt wel even vooraleer de pijn voorbij is.

    Inderdaad van een koopje gesproken, 1 euro voor zo'n leuk jasje :-)

    En dat vergietje zou in mijn keuken ook wel passen, leuk zo winkelen in die kringloopwinkels!
    Groetjes

    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh bofkont!! ik wil ook zo'n leuke jas voor een euro!!Minder leuk die migraine ,ik hoop dat je er verder geen last meer van zal hebben
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor 1 euro kun je écht niet nat worden ;-)
    Enne het is nog een leukerd ook hihi
    Oh ik ken dat migraine ...
    ik hoop dat je snel verlost bent van je hoofdpijn.
    Het kan best nog een paar dagen "nazeuren".
    Lekker GENIETEN van je vakantie !!!!!
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Awel dien hedde hiel goe gevonde (tis antwaarps dialect hihi)

    Een mooie jas en voor maar 1 euro dat is altijd leuk! ook je krinkelvondsten zijn super, alleen je migraine dat is erger, ik hoop dat het vandaag beter blijft gaan...en je rustig kan slapen, niet fijn, Marion...

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je jas vind ik geweldig en die prijs is dat al helemaal. Maar Migraine is iets vreselijks. Hopelijk is het nu weggebleven en kun je van je vakantie genieten. Groeten Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig van je jas zeg, dat is nu echt een koopje, je haalt het prijskaartje er toch niet vanaf he, iedereen moet zien hoe duur hij is:))))
    Lastig die migraine, je bent er zo beroerd van, ik hoop dat je de rest van de vakantie heerlijk zonder pijn doorbrengt, en met regen:)))), want die capuchon heb je niet voor niets!!!!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De markt was klein maar wel leuk en ik heb toch een paar intressante, mooie spulletjes gevonden ;-)

    Gaat het wat beter vandaag met je migraine??

    Fijne vrijdag!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie jas, leuke prijs! En beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...