vrijdag 22 juli 2011

Een GROTE pluim voor......

La Nostalgia!!!!

Eind april vond ik in deze sfeervolle brocante woonwinkel, na heel erg lang op zoek te zijn geweest, 'DE' klok.
Oh wat was ik blij. Het was een blikvanger aan mijn muur. Eindelijk kon ik het afzichtelijke oude klokje weggooien. Er gingen een paar maanden voorbij en op een dag, begin juli, stond de klok ineens stil. Hè, dacht ik, die batterij is wel snel leeg. Niet getreurd, nieuwe batterij erin en toen..........deed ie nog niks.

Tja, wat doe je dan. Op zoek naar de aankoopbon natuurlijk. Overal bewaar ik bonnetjes van. En van spullen waar garantie op zit, meestal op een vaste plek. Je voelt hem al aankomen natuurlijk......ik kon de bon van de klok niet vinden. Grrrrr....... Toch maar met de kapotte klok naar de winkel gegaan en uitgelegd wat er aan de hand was. De eigenaresse kon ook terugvinden wanneer ik die klok had gekocht, maar ze moest wel een 'ongeveer' datum hebben. Gelukkig had ik gepind en kon ik de datum op mijn afschrift terugvinden. Omdat van deze leverancier al eerder een exemplaar was teruggekomen, vond zij het beter om een tegoedbon te geven dan een vervangende klok die misschien weer na een paar maanden de geest zou geven. Normaal ben ik geen fan van tegoed-bonnen, maar deze bleef onbeperkt geldig en mocht ik in gedeeltes opmaken. Met al die leuke spullen die in deze winkel te vinden zijn, zou het opmaken ervan geen probleem zijn.

Omdat ik weer op zoek moest naar een klok en daar de eerste keer al zolang over gedaan had, kocht ik ter overbrugging een goedkope vervanger bij A.ction voor 3,95. Kon er niet echt aan wennen, maar ja, we hadden in ieder geval iets aan de muur hangen.

Toen ik mijn tegoedbon ophaalde, had ik zelf geopperd of het niet mogelijk was om het mechaniekje te vervangen. Dat zou zij nader bekijken. En deze week kreeg ik een telefoontje van de eigenaresse van La Nostalgia. MIJN KLOK WAS GEMAAKT!!! Inderdaad het mechaniekje vervangen. Wat een service!!! Ik helemaal blij MIJN klok opgehaald en nu hangt ie weer stralend zijn tijd door te geven aan mijn muur........


11 opmerkingen:

  1. Kijk, da's nou SERVICE met een gouden randje- mooie klok trouwens-geniet ervan-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goede service, waar tref je dat nu nog. Het komt vast door jouw uitstraling!!!!
    Mooi is hij wel hoor, daar kan die van de Action niet tegenop:)))
    Even over de regenjas, je gelooft het niet, ik heb bijna eenzelfde exemplaar gekocht afgelopen maandag voor 10,50, vond ik al goedkoop, maar toen ik jouw verhaal las moest ik zo lachen.
    Het is ook niet helemaal mijn kleur,zeggen mijn dochters hoor, maar hij gaat wel mee volgende week!!!!
    Ik hoop dat het een keer regent, kanik hem aan:)))

    Een hele lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een service van la nostalgia. Echt een hele leuke vrouw is dat he, en wat een mooie spulletjes.
    Ik ben ook al een keer geweest vandaar.

    liefs colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke klok en wat een service!!

    Ik vind klantenservice een must en ... het is de beste reclame voor je zaak.
    Op mijn werk vertegenwoordig ik ook de klantendienst en ik probeer zoveel mogelijk onze klanten te helpen en wegwijs te maken in die administratieve doolhof. Een vriendelijk woord verricht soms wonderen!

    Lieve groet en tot later

    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker een hele goeie service! jij blij met je klok en de dame van de winkel blij dat ze jou goed heeft kunnen helpen!

    fijn weekend!
    Lieve groetjes Michelle

    gelukkig is je migraine over, ga je weer op pad dit weekend?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuk reclame voor de winkel, jij gaat er in ieder geval nog terug want je bent tevreden. Super dat er nog zo hulpvaardige mensen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo dat is nou een echt ondernemer, die weet wat echte service is.
    Jij bent een bofkont dat je klok weer tikkend aan de muur hangt.
    Geniet van je mooie klok.
    fijn weekend,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een heel goeie service ,dat komt niet vaak meer voor tegenwoordig.En jij bent weer helemaal bij de tijd!!Fijn weekend
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wát een mooie klok Marion !!!
    Enne wat een geweldige service van La Nostalgia :-)
    Ik kan me voorstellen dat je blij bent met je nieuwe mechaniekje.
    Zoals het klokje thuis tikt ...
    FIJN WEEKEND
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Service met de hoofdletter S; fijn dat het op deze manier is opgelost!

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie klok en prima service

    Fijne zondag .... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...