woensdag 6 juli 2011

Bloemetje op woensdag...Ode aan....

....DE CHRYSANT.......

Jaren heb ik deze bloem links laten liggen. Och, hij zat wel eens in een gemengd boeket, maar als losse bos kopen....nee, dat deed ik niet. Tot afgelopen zaterdag. Ik zag een mooi, zachtroze kleurtje met een bijna brocante uitstraling tussen al die andere bloemenkleurtjes staan en was meteen verkocht.

Kijk, een gele sprietchrysant zul je in mijn huis nooit of te nimmer tegenkomen, maar deze is niet verkeerd.


Meer bloemetjes op woensdag vind je bij 'Een sneller kloppend hart ♥'

24 opmerkingen:

  1. Inderdaad in een gemengd boeket heb ik er geen problemen mee.
    Ondanks dat ik ze niet zelf zou kopen vind ik dit boeket bij jou echt niet verkeerd. Voordeel is dat je er met een druppeltje chloor in het water lang plezier van hebt !!!
    FIJNE DAG
    Psst ... heb je al weer gefietst ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet zo discrimineel, Marion... geel is toch een leuke zomerse kleur!
    Maar die rose in dat kannetje bij jou staan errug mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind geel een prima kleur hoor Jolanda. Heb gele gerbera's in huis staan EN gele bloemen in mijn tuin, maar gele SPRIETchrysanten vind ik ronduit lelijk.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je chrysanten, idd staat heel prachtig die zachtroze kleur!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het ziet er weer zo gezellig uit bij je een die bloem staat mooi een ze staan ook lang dus lekker lang genieten liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. staat heel mooi Marion!! en ik vind je kan ook zo leuk:)

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben ook niet echt zo van de chrysanten, maar vindt deze kleur toch wel erg mooi en in combinatie met de rest staat het prachtig

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moet toegeven dat deze kleur best mooi is. Vind het bloemetje onder aan de kan ook zo leuk! En... chrysanten staan zo lekker lang. Fijne dag, lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een gezellig dienblaadje zo met de chrysanten. Ze staan ook altijd lekker lang, dus een goede keus!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik koop ze ook nooit,maar dit is wel een heel mooi kleurtje hoor!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Chrysanten hebben eerlijk gezegd niet mijn voorkeur, al kan de kleur een heleboel doen ;-)!! Deze zachtroze kleur kan absoluut door de beugel!!

    Een fijne dag vandaag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze roze chrysanten zijn super en tja de gele variant misschien zo rond pasen ? ?
    Leuk sfeerhoekje zo .... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi de chrysanten,een hele fijne zomer/vakantie toegewenst en tot gauw weer,x.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad eigenlijk toch wel leuk ;)

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja met je gewonnen give-away is het een perfect plaatje!!!Zo zie je maar weer hoe je met die chrysanten iets heel moois kunt maken!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn gewoon mooi je chrysanten .Ik denk dat de meeste van ons ze te ouderwets vinden ,maar dit is wel een heel mooie kleur.Ook bij mij geen Gele sprietchrysanten of zoals ik ze noem Spinnekoppen ,wel weer de groene versie af en toe samen met wat andere bloemen .Ook had ik een hekel aan Bolchrysanten ,tot ik vorig jaar die hele mooie Zachtrose zag staan .Geniet maar lekker van je bloenen.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zou ze zelf ook niet snel kopen, maar in deze kleur.....echt prachtig Rommy.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is dat hij rose is maar anders....
    Prachtig hoor je bloemenpost

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Pfff.....kan niet zeggen dat ik last van de warmte heb hihi, had net bij Rommy een berichtje achtergelaten, misschien kwam het daar wel door.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi, mooi, mooi: de bloemen, heel het 'tafereeltje' en de kan waar de bloemen in staan, echt prachtig vind ik die!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou, ik vind ze ook prachtig! Zo mooi dat roze!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo'n roze crysantjes groeien hier in onze tuin, maar momenteel is het nog iets te vroeg om ze in bloei te zien . Deze van jou zijn prachtige van kleur en de combinatie is meer dan geslaagd.

    Prettige avond nog

    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind m prachtig! Snap dat je oog erop viel. Fijne dag. Lieve groet Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...