zaterdag 9 juli 2011

Fruitcocktail

Ideetje van mijn dochter. Gemaakt voor een snoepliefhebster:


Dienblad is een pakje magnetron popcorn ingepakt in alu-folie. Het cocktailglas is van kunststof. Kleurrijke fruitsnoepjes. Het rietje en dienblaadje zijn gedecoreerd met minigespjes. Alles gekocht bij X.enos. Kan natuurlijk ook voor een volwassene. Ik zie het al voor me met F.errero Rocher.....mmmmmm.

Nog even terugkomend op mijn vorige blogje: Ik vrees dat mijn bloggerdashboard zo zal blijven. En ik voorspel dat straks iedereen aan dat nieuwe dashboard vastzit. 't Is errug wennen.....

Zo ziet het er uit:

17 opmerkingen:

  1. hoi ziet er leuk je cocktail met al die lekker snoepjes ik heb een vraagje ik heb het nieuw dashbord maar als ik een berichtje doe komt er te staan gepland maar mijn berichtje komt er niet op duurt het dan even ik zie niks snap er niks van kan je me helpen groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi bedankt voor je snelle berichtje het gepland ook bij mij achter mijn bericht staan het is bij mij verandert dus moet alles weer zoeken niks aan heb je het allemaal leuk heb je dit weer maar wel bedankt voor je berichtje groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een vrolijk en lekker kadootje:))
    en ja ik ga ook voor de ferrero rocher haha!

    en de dashboardproblemen.. ik heb er gelukkig nog geen last van.. maar wat is er veranderd?

    heel fijn weekend!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh jee Marion dat is zeker heel wat anders.. en echt wennen denk ik.. de oude versie is veel overzichtelijker!
    ik ben wel benieuwd hoelang het duurt dat ook ik moet gaan wennen aan het nieuwe dashboard..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi ik heb het oude er weer voor ik weet niet hoe het kan maar dit is beter vind ik kan nou ook weer een berichtje plaatsen groetjes rommy geen bollger draft meer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi. Dat ziet er inderdaad vreemd uit het nieuwe dashboard dan, want je traktatie ziet er heel leuk uit. Weer iets om te onthouden voor een uitdeel cadeautje. Je hebt trouwens een foto van je dashboard gemaakt terwijl ik klaarblijkelijk net geplaatst had. Ik las die 2 verhaaltjes en dacht bij mezelf: Hee, dat lijkt op mijn verhaal. Goedemorgen zeggen we dan!!:) Prettig weekeinde!! Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alle verniewing is dus geen verbetering.
    Ik vind toch al dat blogger zo lastig is de laatste tijd.
    Maar dat vaasje/glas is een heel leuk idee, ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er leuk uit! En ach, alles went, zelfs de nieuwe layout van blogger .... Volgens mij kun je ook de 'oude' blogger houden, als je 't 'vinkje' weghaalt bij 'blogger in draft als standaard gebruiken'. Maar zeker weet ik dat niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee das een hele leuke coctail en lekker zal hij zeker zijn!

    Ik zie nog niks anders op het blogdashboard en hopelijk blijft het zoals het is...maar jij denkt dat het voor iedereen zo wordt...pffff...

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dat ik deze week al genoeg internetgedoe heb gehad en ben erg blij dat ik mijn oude dashboardje nog heb ... voor zolang het duurt dan toch. Groetjes en een fijn weekend, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo Marion, daar ben ik nog een keer. Nee hoor ik vind het helemaal niet erg dat mijn verhaal op je foto staat. Nogmaals prettig weekeinde!
    Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi, hoi, volgens mij kun je gewoon terug naar je oude vertrouwde blogger dashboard hoor, je hebt hem alleen in blogger draft staan, heb ik gisteren ook even uitgeprobeerd, maar ik kon gewoon weer terug.Misschien moet je van de knopjes afblijven:))grijns.
    Bij het opstarten weer gewoon teurg gaan naar blogger dashboard weergeven.

    enne je cadeautje is heel erg leuk hoor, zzo wil ik ook wel verwend worden.

    Een lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daar ben ik weer, ik zag als je in Blogger in draft werkt er rechtsboven een hokje staat wat je aan kunt vinken om dit als standaard te gebruiken, misschien staat hij bij jou aangevinkt en moet je het vinkje weghalen...
    Ik hoop dat het lukt.

    Groetjes!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog 1 keer...
    Ik heb even gekekn op je printscrren en zag dat je hem idd aangevinkt hebt, dus snel uitzetten!!!!!


    Fijn weekend!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuks heeft je dochter gemaakt.

    lees dat je weer terug kunt naar het oude vertrouwde blogger.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik hoop t.z.t. te onthouden wat je aan het dashboard kunt doen en dat ik dat bij jou lezen kan!

    En zo'n fruitcocktail ziet er heerlijk uit maar is helemaal niet goed voor mij hihi!

    Een fijne zondag alvast! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mmm héérlijk zo'n vruchtencocktail ;-)
    Ik merk nog geen veranderingen
    maar ALS ik ze bemerk kom ik hier even de tips "plukken".
    Houd namelijk niet van veranderingen hihi
    FIJNE ZONDAG
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...