woensdag 31 augustus 2011

Statistieken

Heeft iedereen het nieuws afgelopen woensdag gehoord??
Deze zomer, de 'hoe-durf-je-het-zomer-te-noemen' van 2011, gaat de geschiedenis in als de natste zomer van de afgelopen 50 jaar.
Weet je wat dat betekent????
Als zo'n natte zomer statistisch gezien maar 1 keer in de 50 jaar voorkomt (laten we het hopen), zal ik tijdens mijn verdere leven waarschijnlijk NEVER NOOIT MEER zo'n natte zomer beleven. En da's dan weer positief!!!! (Tenzij ik minstens 97 jaar oud word, you never know)

Maar vanaf nu kunnen de zomers alleen maar beter worden............en het uitzicht ook!!!


 Jaja, lach mij maar uit om mijn onzinnige theorietjes. Maar er is een kans dat ik gelijk heb...........

1-9: Oeps, verkeerde info....vandaag in de krant gezien dat het de natste in meer dan 100 jaar is. Gunstig voor mijn theorie overigens.......


18 opmerkingen:

  1. Hmmm de natste Zomer van de afgelopen 50 jaar? Ik heb het gevoel dat het wel eens erger is geweest?? Maakt niet uit, volgend jaar zien we wel weer haha
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, blijkt de natste in HONDERD jaar te zijn, zeiden ze vandaag !! Dus moeten we toch minstens 154 worden , ik tenminste! HIHI hoop het.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Marion, ik hoop dat je gelijk hebt :-) Alhoewel het bij ons de hele dag al droog is. Super dat Daphne haar wiskunde gehaald heeft, proficiat! Ik hoop je snel weer eens te zien, lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, nat was (en is) het zeker.
    Vandaag hopelijk droog, want Farmer heeft gras gemaaid gisteren....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je weet maar nooit wat ze volgende keer in petto hebben, het weer is en blijft nooit te voorspellen...

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zou er depri van worden maar vandaag ziet het er veelbelovend uit-de wasmolen staat al buiten-of loop ik te hard van stapel? Mooie dag toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit weekend even genieten en dan druppen we de rest van de week weer vrolijk verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vandaag heb ik een verrassing voor je ....
    het wordt namelijk een prachtige (na)zomer dag !!!
    En nu maar zonnestralen vangen hihi
    FIJNE DAG
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahahhaha!!.....we krijgen nog wat droge dagen hoor !! eerst.....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de hele natuur is in de war en wij hebben helaas de nasleep van alle natuurgeweld in de wereld nu voor onze kiezen,regen,veel wind ed deze zomer,alleen ben ik bang dat er in de toekomst nog veel meer regen gaat vallen,.....hoop het niet maar zullen zien,de eerste mooie dagen vielen in April en ik had het al voorspeld het is te vroeg het wordt een kwakkel zomer en ja,hoor dus doe ik nooit meeer aan voorspellingen,voor vandaag en morgen lekker genieten van het zalige weer,xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu de vakantie bijna om is, zal het dit weekend nog mooi weer worden, het lijkt wel gek aanstekerij...haha. Maar ja, ik mag niet klagen met 16 dagen in het zonnige zuiden. Ik zeg niks..
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha! Leuke reken/regen blog. Ik heb niets tegen regen maar als ik op vakantie ben vind ik het zo sneu ( voor mezelf wat minder dan voor de anderen). Maar wie weet hè ... volgend jaar beter. Vroeg in het zomerseizoen is het de laatste jaren prachtig weer. Dus vroeger plannen missch.

    ( ik ga nog op je andere blog kijken - dank je voor je eerlijke reactie op mijn blog xxx )

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hoop met je mee dat je inderdaad gelijk krijgt of wordt het volgende jaar nog natter dan nu hihi! Positief denken...en met zo'n zonnige dag als vandaag lukt dat heel aardig :-)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Statistieken waar je bijna blij van wordt (over 50 jaar zien we wel weer verder ;)) Gelukkig was het vandaag een droge en af&toe zonnige dag en ook de voorspelling voor de komende dagen is goed, dus de slippertjes nog weer even uit de kast...

    Fijne avond! Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Klopt volledig en ben je nu niet blij...dat je erbij was met zo'n historisch moment :-) kan iedereen niet zeggen...

    Liefs

    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. We kunnen dit ook maar het beste positief benaderen. Dus ik ga helemaal mee in je denkwijze dat we dit maar 1x mee gaan maken! Fijn zonnig weekend. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahahha wat ben je toch een heerlijke optimist. Maarre dat we voorlopig zo'n ehhhh zomer niet meer krijgen daar teken ik voor!

    Fijn weekend!
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...