zaterdag 6 augustus 2011

De kop is er af.......

.......mijn eerste werkdag na de vakantie zit er weer op. En ik heb hem overleefd!!! Ook al was het druk, stonden we met te weinig personeel, ben ik moe (niks meer gewend...haha) en was het plakkerig warm op onze bieb, ik heb toch lekker gewerkt. Vreemd dat ik, nu we thuis gebleven zijn, meer het gevoel heb dat ik vakantie heb gehad dan na een lange reis naar warmere oorden. Zeer zeker voor herhaling vatbaar, zo'n 'staycation' (zag ik bij iemand staan......prachtig woord)

De afgelopen dagen heb ik nog genoten van ieder zonnestraaltje dat door de wolken heen wist te piepen. Ik heb absoluut in de vakantie-modus gezeten de afgelopen weken. Deed wat ik op een caravanvakantie altijd deed....bitter weinig. Maar nu begint het 'echte' leven weer en dus komen ook de huishoudelijke karweitjes weer om de hoek kijken. Ach, het is goed geweest. En als het een keertje mooi weer is op een dag dat ik niet hoef te werken, dan maak ik er gewoon een extra vakantiedagje van....kan ik heel goed ;-)

en hier was ik vandaag

15 opmerkingen:

  1. Ach ja de eerste werkdag ... lekker dat je die achter de rug hebt en gelijk heb je dat je alle zonnestraaltjes meepakt doe ik ook hoor ........

    Fijn weekend .... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste werkdag zit er dus weer op en heel langzaam begint het gewone leven weer.Ik hoop wel dat we net als afgelopen week nog veel kunnen genieten van het buiten zijn
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geruststellende post...want maandag ben ik aan de beurt hihi!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kop is eraf, en 't blijft slecht weer ....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. niet gek zo'n staycation:) als je maar lekker hebt kunnen bijtanken daar gaat het om!
    en komt er mooie dag en je bent vrij lekker van genieten, groot gelijk.
    mooie en grote bieb hebben jullie!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet zeker dat jij alle momentjes pakt om te GENIETEN.
    Dan laat je gewoon de boel de boel (een beetje aandacht voor jezelf ;-) hihi
    Succes met werken en een fijn weekend !!!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige bibliotheek om in te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige werkplek heb je zeg.
    Het bevalt mij ook prima vakantie in de achtertuin
    Wel een super idee dat als het nodig is je zo een paar daagjes kunt pakken.

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha dat vind ik niet verwonderlijk hoor. Ik word altijd zo moe van die enorme berg was en strijk na zo'n vakantie! Energieslurpend. Tijd om weer tot rust te komen daarna ... hahaha.

    Lieve groet,
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha staycation...leuk woord, één om te onthouden!
    hij zit er weer op Marion je eerste dag, geniet van je vrije dagen en momenten!!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat doei je er aan ik heb geen vakantie haha maar ik ga gewoon door ik werk maar 16 uur dus valt wel mee fijne werk week liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tof Marion!! als je een chauffeur vind mail je maar effe en dan kom je maar langs ;-)) dat zou ik superfijn vinden!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi bedankt voor je lieve woorden maar zonder mijn oom een tante was het niet gelukt ik kan niet rijden dus ik was niet aleen samen met mijn moeder een oom en tante was wel druk maar ook gezelig liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tja die eerste werkdag na een vakantie is altijd balen... maar je komt vlug terug in je dagelijks ritme.

    Leuk woordje die "staycation", probeer dit te onthouden ...ik ben binnenkort dus ook op staycation (part 2).

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En voor je het weet dan ben je weer helemaal gewend aan het werkritme ;) Zelf moet ik deze week nog werken en dan... drie vrije weken.

    Fijne avond! Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...