dinsdag 23 augustus 2011

Soms zit het mee.....

.....en soms zit het tegen......

Vorige week had ik beter de hand op de knip kunnen houden. Mijn plastic (of waar een bankpas van gemaakt is) in mijn portemonneeke. Oftewel.....het zat een beetje tegen.  Ik ben 3 x op pad geweest om wat te kopen en had evenzoveel keren een miskleun te pakken. Het begon woensdag toen ik voor de oude gsm van dochter een los sim-kaartje met beltegoed wilde kopen. Op weg naar huis van mijn werk kwam ik toch langs K.ruidvat en ik had pas in de folder gezien dat ze daar losse sim-kaartjes verkochten. Eenmaal thuis meteen in het mobieltje gestopt. Kreeg de melding: plaats simkaart....uhhhh....hij zit er toch in. Nog eens geprobeerd, maar dan in mijn eigen mobieltje. Honderd procent zeker dat dit een simlock-vrij toestel is. Tadaaaaa.....PLAATS SIMKAART.......grrrrrrrrrr. Geen succes dus.


Twee dagen later. Overbuurvrouw was jarig en naast het rieten hart dat ik gekocht had wilde ik er nog een bosje bloemen bij doen. Mezelf ook op een bossie getrakteerd en......dat had ik beter niet kunnen doen. Ik had de hoofdprijs der miskleunen. Geknakte bloemen en een steeltje zonder roosje er aan.........grrrrrrrrrr. (Niet gezien bij aankoop natuurlijk) Gelukkig was het bosje voor mijn buuf van betere kwaliteit anders had ik me kapot geschaamd.

Zaterdag. Mooi weer en ik had wel zin in een wandelingetje. Ik loop niet graag doelloos in de rondte, vandaar dat ik even naar het winkelcentrum liep om een tijdschrift te kopen. Leuke aanbieding, de L.inda en L.ibelle samen in 1 pakket. Eenmaal thuis installeerde ik mij met mijn tijdschriftjes in mijn zonnige achtertuin en genoot. En wat denk je....halverwege de L.inda kwam ik er achter dat ik wederom een miskleun had gekocht. Hij veranderde in een losbladig exemplaar, heel de band los....zucht.


Omdat het maar liefst 3 x gebeurd is, is het eigenlijk wel komisch. Maar ik ben wel blij dat we onze nieuwe tv een week eerder hebben gekocht.........oeps, da's waar ook, die heeft mijn pa voor ons afgerekend...hihi.

10 opmerkingen:

  1. 3x=scheepsrecht-Sorry-Wat heb jij een lieve Pa-Geniet ervan-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè, wat vervelend! Volgens mij kun je een gsm ouder dan een jaar gratis simlockvrij laten maken bij de provider ... (maar pin me hierop niet vast). Boeketje en Linda: mee terug naar de winkel ... Kijk, en dan valt 't misschien toch nog allemaal mee ;-) Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beetje pech, maar er zijn ergere dingen, nietwaar? De zon schijnt weer in elk geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja soms heb je van die dagen dat het niet wil of dat alles mis gaat hahaha liefs rommy een beter week toegewenst groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pech overkomt je nooit alleen, maar nu ben je er hopelijk even van af, was de Linda echt zo erg??????

    Ik wens je nu een heerlijke week verder zonder miskopen....

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het komt meestal in drie, zeggen ze...pfffffff hopelijk deze week beter!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanx Sjonkie: voor het geruststellende artikel-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pffff daar hebben meer mensen last van
    gelukkig heeft je buuf een mooi boeket

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms zit het mee, soms zit het tegen... :-)!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgende keer beter hihi
    Gewoon blijven lachen ;-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...