donderdag 25 augustus 2011

She made it......

Over rare werktijden gesproken.......afgelopen nacht, tegen half 1, kreeg dochter het verlossende mailtje dat zij geslaagd was voor haar wiskundetoets. Met een 7,3. Nog nooit eerder heeft zij zo'n mooi punt voor wiskunde gekregen. Mennnn, wat zijn wij blij. Vooral omdat ze al vrolijk met de introductiedagen meeliep. Nu weten we het zeker en kunnen de boeken besteld worden en het collegegeld betaald.

Zij gaat naar Hogeschool InHolland in Rotterdam. Deze school is de afgelopen tijd heel erg negatief in het nieuws geweest met opleidingen die niet aan de norm voldeden en uitgereikte diploma's die ineens niks waard bleken te zijn. Gelukkig voldoet de opleiding die zij gaat volgen wel aan de norm. En ik ben er van overtuigd dat deze school nu goed doorgelicht wordt, dus ik maak me vooralsnog geen zorgen.

In dit prachtige gebouw gaat zij de opleiding Communicatie volgen.


De volgende foto heeft Daphne zelf gemaakt met haar iphone.....


Ze is de jongste in haar klas (17 jaar), maar dat maakt niet uit. Ze heeft er veel zin in.
En ik......ben zo opgelucht. Weer een beer afgeschoten........


Heel vreemd....ik krijg ook last van het Bloggerspook. Op 25-8, rond half 11 's ochtends dit blogje gemaakt. Ben benieuwd wanneer het in het overzicht komt.....

13 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd en wat een mooi cijfer heeft ze .Dat gaat helemaal goed komen en zeker om dat je Dochter er zoveel zin in heeft.Ik krijg net je Update pas ,ik heb ook een tijd last gehad dat mijn blogs pas na zo'n 10 tot 12 uur in dashboard te zien waren .Fijne avond
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte de beer is afgeschoten :-)
    En nu uitkijken dat je niet van een mug een olifant maakt hihi
    Dan wordt het namelijk zo'n beestenbende ;-)
    Succes voor dochterlief !!!!!!
    FIJN WEEKEND liefs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed nieuws zeg! En dat blogspook, daar heb ik al maanden last van, hoop dat hij bij jou weer heel snel van je blog vertrokken is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk nieuws.
    Dat spook waart hier ook rond. Ik moet soms wel tig keer op "publiceren" klikken voordat het zichtbaar wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HOERA voor je dochter ... wat een topper en wat een mooi cijfer heeft ze gehaald ..... dus dat
    kan je ook weer van je rug af laten glijden
    wat een opluchting .... Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gefeliciteerd-weer een mijlpaal bereikt-Ik wens haar veel succes alvast-Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig zeg...wat knap van je dochter!! Ik wens haar veel succes op de opleiding!

    Lieve groet...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dit mooie nieuws voor je dochter.
    Natuurlijk ook voor jouw als moeder weer een geruststelling.
    Nou feliciteer haar maar en wens haar veel succes met haar opleiding.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!!!! Wat heerlijk dat het haar gelukt is. Hoop dat ze het naar haar zin heeft op de opleiding. Hou je ons op de hoogte?

    Groetjes, Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hè, begint 't spook weer rond te waren ... hier gelukkig (nog) niet.
    Van harte voor jullie en voor Daphne! Mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd voor Daphne! Begrijpelijk dat jullie blij en opgelucht zijn.
    Wens haar veel succes in R'dam!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd voor jullie en je dochter,toppie,hoor.

    Je dochter heel veel succes gewenst met haar verdere opleiding,mooie foto`s heeft ze gemaakt.

    Heel fijn weekend,xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk voor je dochter en ook voor jou dat zij geslaagd is - proficiat!!

    Mijn dochter heeft ook een masterdiploma behaald in Leuven van communicatiewetenschappen, deze opleiding duurde 4 jaar, is dat even lang in Nederland?

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...