woensdag 24 augustus 2011

Bloemen en hun bezoekers :-)

Ik ben een beetje uit mijn ritme wat 'bloemetje op woensdag' betreft. Vergeet het steeds. Dus ik ben tussen mijn foto's gaan kijken of ik nog een paar niet eerder gepubliceerde (lol) bloemenfoto's kon vinden. En ja hoor....ik kwam er een paar tegen. Een bloem van mijn hibiscus. Op de één of ander manier krijg ik het aparte 'hart' van de bloem niet goed op de foto...........


 Maar op onderstaande foto is te zien dat de bezoekers van de hibiscusbloemetjes geen problemen hebben om precies te vinden wat ze zoeken......


Meer 'Bloemetjes op woensdag' vind je hier!!

15 opmerkingen:

  1. wat mooi Marion!! die bij verdwijnt zowat in het hart van de bloem:))

    fijne dag!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, deze witte hibiscus. Die van ons is blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi exemplaar...!

    Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat kan het schelen-kom lekker bij mij in bad!!!
    Fleurige dag gewenst-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is heel mooi!!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig,hoor de hibiscus,wij hadden vorig jaar een roze,...maar deze vindt ik wel heel apart,fijne middag,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi de hibiscus, ik vind de bloem van binnen zo mooi, de kleuren die erin zitten.De bezoekers van de bloem voelen zich helemaal thuis.

    Geniet ze,lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oude foto, nou niks mis mee hoor.
    Geweldig is ie en dat hart helemaal gaaf.
    Dus het is je vandaag toch maar mooi weer gelukt.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi die hommels ... bijna aaibaar. Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De hibiscus is een ingewikkelde bloem, maar alles ze helemaal openstaat is ze prachtig.

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke foto's ,ik vind die hommels altijd zo leuk.Mijn Hibiscus heeft op 3 na al zijn knoppen laten vallen jammer genoeg.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige, die witte bloem. Ik hou van hommels trouwens. Het zijn mooie beestjes en ze doen het zo goed op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...