woensdag 18 juli 2012

Staycation, dag 1 en 2

Hij is weer begonnen hoor. Mijn heerlijk relaxte thuisvakantie. Maandag moest ik nog werken, maar dinsdag was het eindelijk zover. De dag begon zoals alle dinsdagen. Eerst naar de fysio (Ja, nog steeds. Mijn rug blijft problemen geven en er is een tenniselleboog bijgekomen....zucht). Daarna een powerwandeling met wandelmaatje Carla. Het luie zweet er uit gelopen. Gelukkig had ik 's ochtend al een sms gekregen dat dochter veilig op haar vakantiebestemming was aangekomen. 10 dagen Lloret de Mar en dat moet deze paniekmoeder ook zien te overbruggen....zucht 2.

Er zijn altijd een paar wensen die ik speciaal voor de vakantie bewaar. Deze keer was het de schaduwkant van de tuin aanpakken. Samen met manlief heb ik het grootste deel van de border leeggehaald. Er kwam nogal wat uit.......


Resultaat....een volle container, 3 vuilniszakken en een beetje in zak nummer 4.

En dan heb je ineens een 'leeg canvas'


Omdat niet alles op 1 dag kan en ik 's avonds iets anders had gepland moest de tuin even wachten. Heel even maar..........

's Avonds ging ik naar de film Magic Mike met de grootste Channing Tatum-fan van West-Brabant, Natasja J. Een flinterdun verhaaltje, maar de lekkere lijven van Channing en consorten maakte veel, heel veel goed. Genoeg 'whoowhoo'-momenten!!!!


En toen werd het woensdag. Tijd om inkopen te gaan. Ik laat er echt geen gras over groeien. Vind ik ook niet mooi in mijn border......hahahaha.
Mijn kortingsbonnen opgezocht en hup....naar I.ntratuin.


Karretje gevuld en weer naar huis. Daar is de helft nu geplant en met de andere helft ben ik nog aan het schuiven en verplaatsen. Komt goed. Is het vandaag niet, dan toch morgen of overmorgen......


De basis is er. De kleine gaatjes vul ik later in etappes op. Anders wordt deze staycation wel errug duur in deze eerste week. Zo blijven er ook nog wensen over en een excuus om binnenkort weer naar I.ntratuin af te reizen ;-)

8 opmerkingen:

  1. Heerlijk om in de thuisvakantie in de aarde te wroeten en mooie dingen op te bouwen.
    En je dochter vermaakt zich wel, geen zorgen!
    Fijne avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goede start van de vakantie..hopelijk met wat meer stabieler drooog weer:-)). Ziet er goed uit je aanwinst in intratuin..wij hebben graszaden en nieuwe laarzen gekocht met de kortingsbonnen.En nog wat.. plantjes en leuke hebbe dingen.Erhg leuk en verleidlijk was het weer eens. Suc6 met de aanleg, ben benieuwd!! Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik ga met je meeduimen dat er nog heel veel zonnestraaltjes komen zodat je in de tuin kunt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is projectje 1 afgehandeld-en nu maar hopen dat de zon haar werk gaat doen-geniet van je vakantie-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent druk geweest ,wel om de rug denken hoor!! Heerlijk shoppen bij Intratuin .Jammer genoeg staat bij mij nu alles vol .We krijgen vast wel te zien hoe het geworden is toch?
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent lekker bezig ...
    Dus jullie blijven lekker thuis dit jaar ...
    Grote kans van wij ook ... gaan we lekker dagjes weg ...

    Fijne donderdag ... groetssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...