zondag 8 juli 2012

Ik had drie dingen nodig........

......en was niet sterk genoeg om dit te weerstaan.........


Dat heb je als je op zondag gaat 'fun'shoppen bij L.idl.

Was trouwens een combi-tripje. Ik wilde een ovenschoteltje maken maar had helaas geen drumsticks, paprika en krieltjes in huis. Ik wilde ook nog even op de koffie bij mijn ouders, want manlief was toch werken. Dus de gok genomen en de donkere wolken getrotseerd (inmiddels is het opgeklaard). Moest ik potverdrie eerst heel de schuur uitladen om bij mijn fiets te kunnen....zucht.

Afijn, eerst een bakkie gedaan en bijgekletst bij pa en ma en toen samen met mijn ma naar L.idl gewandeld. Het was niet druk en dan ga je op je gemakje rondkijken en breng je dus meer mee dan op het lijstje staat. Was trouwens errug gezellig bij L.idl, want ik kwam ook nog één van mijn vriendinnen tegen. We kennen elkaar al vanaf dat we op de lagere school zaten en woonden toen vlak bij elkaar. We spreken regelmatig af en dat is altijd reuze gezellig. Zo ook tussen de schappen van de super....hihi. En zo werd een sombere zondag weer een beetje zonniger.
Wat betreft het 'vreet'werk.....dat gaat wel op hoor. Ik hoef me niet eens zorgen te maken over MIJN gewicht met drie bodemloze putten in huis. Als ik geluk heb blijft er precies 1 schaaltje popcorn voor mij over..........

14 opmerkingen:

  1. Tja met tieners in huis is je voorraad ook zo weer op he ... ik ken het ...

    Groetsssss vanuit een nat Enkie ... Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier grote snaaiers in huis-soms wordt je re niet goed van-denk je wat in huis te hebben-is het WEG-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is het zo onverwacht toch nog gezellig geworden! Fijne zondag en eet smakelijk! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een regendag zoals deze moet je zelf opfleuren..dus lekker
    even shoppen...hi,hi, maar het zal al wel op zijn denk ik:)

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uhh mmmmm zucht kwijl slik .Ik wil ook iets heel lekkers en zoets .Maar helaas niets in huis en hier is de Lidl nooit open op zondag.Ach ook wel beter voor mijn lijf haha.Fijne avond
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel herkenbaar, alleen snaai ik net zo hard mee (Oeps!)
    Geniet van je schaaltje popcorn.
    Fijne avond. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor mij ook even geen lekkernij tot de vakantie....maar het lokt heel erg.....maar kan me gelukkig inhouden.
    Fijne avond nog & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Herkenbaar. Wij haalden gister 2 zakken borrelnootjes. Heb ik er dus al 1 van op. Niets delen en sociaal doen. Met een boek op de bank en de zak ernaast. Fout! Maar wel lekker zo soms.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach, zo zijn koelkast en vriezer vol, en zo zijn de heren weer aan 't klagen dat er niets in huis is ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig kan ik me heel goed inhouden. Ik neem alleen voor het weekend iets lekkers mee.
    Fijne avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou dan bof je nog als er iets overblijft, want die van mij konden soms een koekje overlaten maar meestal een lege verpakking.

    Ik dacht altijd maar: ach ze zijn nog in de groei!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik leg het in de kast, draai me om en ga voor een rondje met Guus, kom ik terug en liggen er alleen lege verpakkingen. En als ik daar wat van zeg, dan krijg ik allerlei argumenten waarom hun 'vreetkick' echt niet meer te houden was. En stiekem moet ik vooral om hun smoezen altijd erg lachen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhhh ja dat herken ik wel. Ik heb de overblijfselen van de verjaardag van manlief verorbert gisteren en schuldig dat ik me nu voel ... ahhhhh. Maar tis zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent de troosteloze regenachtige dag goed doorgekomen al werd het smiddags wel iets beter en het klaar bij jouw zelf bij de super op.

    groetekes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...