Ik heb de afgelopen weken veel te doen gehad. Was heel erg bezig met de tuin en spulletjes hiervoor te kopen. Had die spataderbehandeling waardoor ik een paar dagen minder mobiel was. Ik was met van alles bezig behalve met mijn verlanglijstje voor Moederdag. En mijn kinderen eisen een lijstje. Liefst met een stuk of 5 dingen er op zodat ik niet precies kan weten wat ik ga krijgen.
Dit jaar was ik het dus vergeten. Op het laatste moment de folders doorgespit en ik vond iets. Ik had eigenlijk maar 1 wens. Overlegd met de kinderen of ze dat goed vonden, want ze willen het liefst alledrie apart een cadeautje geven. Gelukkig vonden ze het niet erg om dit keer een gezamenlijk cadeau te geven. Laat nu dat éne wat ik graag had willen hebben (een nieuwe compacte waterkoker, in de kleur zwart, voor een schappelijke prijs) uitverkocht zijn. Manlief was er, in opdracht van de kinderen, op af gegaan. Helaas niet meer voorradig. Aangezien dit precies 1 dag voor ons tripje Parijs was, wist ik niks meer te verzinnen en hadden de kinderen geen tijd meer om nog iets te gaan kopen.
Ach, ik vind het niet eens erg. Ik had in Parijs een nieuwe wens en dat was foto's maken waar ze alledrie opstonden. Klein beetje chantage erbij want 'jullie hebben geen cadeautje' hihihi. Toen ze klein waren, maakten we veel vaker van dat soort foto's. Een portretfoto laten maken bij een echte fotograaf zou helemaal top zijn, maar is bijna niet te doen. Baantjes, sport, studie.....we zitten al bijna nooit meer met zijn vijven tegelijk aan tafel, denk je dat een afspraak bij een fotograaf wel gaat lukken?
Maf kind. Maar gisteren ging hij, op zondag, wel even voor mij naar de supermarkt en da's beter dan een mooie foto of cadeautje.......
Mijn moeder wist ik wel te verrassen. Ik had een mooi Parijs-lijstje gekocht. Het was niet eens kitscherig, spijt dat ik er geen voor mijzelf heb meegebracht. Van bovenstaande foto heb ik een collage gemaakt en ik kan je zeggen.....het was een groot succes......
Mijn Parijs-blogje vind je hier








