maandag 2 mei 2011

Zit ff stil.......

Probeer ik een foto te maken van de bijtjes op mijn bloeiende ceanothus, zitten die nijvere beestje natuurlijk niet stil. Misschien zijn ze 'a bit camera-shy'. Komt nog bij dat mijn goedkope 'reserve'-cameraatje niet zulke geweldige foto's maakt. Maar ik geniet weer van de mooie blauwe kleur en het heerlijke zoemconcert.






Een nieuwe camera moet nog even wachten......we hebben eerst een ander beeldscherm voor de pc moeten kopen. En aangezien die mooie ceanothus geen geld produceert, wacht ik eventjes mijn vakantiegeld af voordat ik een fototoestel koop.



p.s. Is er toevallig iemand op die aanbieding van een tuinprint van Wibra afgegaan. Ik ben vandaag 2 x naar de stad gefietst en ben het vergeten. Geen lijstje gemaakt, dan krijg je dat...zucht. Ik wil eigenlijk weten of het wat is. Misschien dat ik dan morgen nog even ga kijken......

18 opmerkingen:

  1. Het is toch best goed gelukt hoor en wat is je Ceanothus mooi!! Wel eens aan de kringloop gedacht voor een beeldscherm? wij hebben hier twee heel mooie daar vandaan en heel goedkoop
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn ceanothus is gehemeld .... :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's. En nee heb niets van de wibra gezien.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hi heb er maar even het blaadje van de wibra erbij gepakt, maar heb er eerlijk gezegd niet naar gekeken, zijn wel leuke trouwens..

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is je foto nu gelukt, ik zie geen bijtjes:))))Grapje hoor, enne de wibra, die kennen we hietr niet, dan moet ik heel ver rijden.....maar misschien heb je morgen tijd???
    Ik hoop dat het je allemaal lukt...volgens mij benje heel druk...rustig aan hoor.

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sorry, nu zie ik het bijtje pas, ik was al een beetje moe!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie foto vind ik dat, je reservecameraatje doet dat goed! prachtig je plant en bijtje!!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De bijtjes zijn prima te zien hoor Marion, wat een prachtige kleuren! Ik heb hier een folder met een moederdagaanbieding van een Nikon D3100 toevallig laten rondslingeren :-) Hele fijne week gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi!! wij hadden ooit ook een ceanothus maar helaas heeft ie een winter niet overleefd, zo jammer want hij is zo mooi!!
    hoop dat het nog lukt bij de wibra, ik kom er eigenlijk nooit zit hier niet in de buurt..

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi je foto!!...kom nooit bij de wibra sorry !!...dus dat word morgen weer fietsen.....succes !! liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Moet de folders nog doorbladeren en geen Wibra hier in de buurt, aan mij heb je dus niks :-) Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto!
    Prachtige kleuren....
    Enne helaas ik heb een 'geen relcame' sticker op m'n deur....

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie foto met zo'n dikke bij....
    hier geen wibra....dus ook geen hulp van mij..

    fijne week!
    lieve groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt Marion voor je berichtje op Sweet brocante en volger te worden bij de andere, heb jij een facebook account? hoe kan ik die vinden?

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wha ha ha zit ff stil
    Goed gelukt toch...
    Wibra tuinprint....nee niet geweest

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. voor een reserve cameraatje zijn dit toch wel hele mooie foto's !!
    mooi die kleur
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi..leuk dat je ff op mijn blog was....zo kom ik weer bij jou buurten..
    mooie fotos van je prachtige plant zeg
    en nog even over mijn tripje naar belgie..ik ben ik crisnee geweest..super leuk!!
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ceanothus... had er nog nooit van gehoord, maar ze zijn prachtig! Wat betreft de schilderijen van Wibra kan ik je niet helpen, maar zelf heb ik er vorig jaar een paar van lavendelvelden bij Action gekocht, staat erg gezellig en de kleur blijft mooi.

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...