maandag 16 mei 2011

GENIETMOMENT

Wat is mijn ultieme genietmoment?? Eerlijk gezegd zou ik het niet weten. Is het als ik mijn ouders weet te verrassen? Of voor het eerst in het voorjaarszonnetje een boterham eet in mijn tuintje? Met mijn hele gezin tegelijk aan tafel? Of zoals afgelopen zaterdag met een collega lunchen op een bank in het park, gierend van het lachen? Afspreken met vriendinnen?

Als ik mijn blogjes teruglees zitten er heel wat genietmomenten tussen. Ik heb iedere dag wel momentjes waarop ik mij blij en gelukkig voel. Ook mindere momenten hoor, maar die zijn nodig om juist de genietmomenten beter te kunnen waarderen!!!

Even denken......genietmoment...........nou, deze foto komt heel dicht bij.......


Het stiekeme kiekje dat ik gemaakt heb van mijn dierbaren die nietsvermoedend naar de Arc de Triomphe staan te kijken. Ons tripje Parijs was één groot genietmoment. Vooral omdat we SAMEN waren. En dat is tegenwoordig een zeldzaamheid met baantjes, studie en sport......

Meer genietmomenten kun je teruglezen op het blog van Renny van http://bizzyathome.blogspot.com/2011/05/genietmomentjechallenge.html

9 opmerkingen:

  1. Een prachtige foto, op een prachtige locatie met je dierbaren om je heen. Wat voel je je dan rijk. Ja, dat is echt ultiem genieten! Wat leuk dat je het met ons wilt delen.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je dierbaren, Ard de triomphe en volgens mij ook nog een ondergaande zon; een foto om te koesteren.

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zucht...stonden we daar nog maar hè, ik was vanwege mijn zere voeten van het lopen blij dat we naar huis gingen, maar de pijn was thuis natuurlijk zo verdwenen terwijl de wens om snel weer naar Parijs terug te keren heel vlot op kwam zetten hihi.

    Een fijne avond nog! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi bericht! En zó waardevol om terug te kunnen kijken op een mooie tijd in Parijs met jullie 5-ven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is idd een mooi moment om van te genieten! heerlijk!!

    Fijne week!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja dat is leuk die foto`s die onverwachts worden gemaakt niets vermoedens groetjes rommy genietennnnnnnnnnnnnnnnn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor de foto met het geniet moment

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vasthouden hoor dat genietgevoel en leuk die onverwachte foto van het hele spul in dat geweldige Parijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit mpment vergeet je nooit meer, puur genieten.
    Je eigen familie zo dichtbij en zo dierbaar.
    Enne als je knutseltips nodig hebt:))))
    Ik fröbel ook maar wat hoor.

    Lieve groet,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...