zondag 21 juli 2013

Zonnig en bewolkt

Veel zon, deze vakantie en ook een dagje bewolking. Het zag er zaterdag een beetje somber uit, maar die wolkenlucht is wel heel fotogeniek........

En wat dacht je van model haringkar. Ietwat aan de bejaarde kant, maar het geeft een prachtig plaatje.......


Oh, ik hoor jullie denken: BOEIE.......en ja hoor, die heb ik ook........


We kwamen van alles tegen op ons uitstapje naar Yerseke.


Ook al is het bijna doodzonde om GEEN mosselen in Yerseke te eten, toch heb ik dit niet gedaan. Om de eenvoudige reden dat ik geen mosselen lust. Kibbeling daarentegen vind ik onweerstaanbaar. En de kibbeling bij De Viskèète was de allerbeste die ik tot nu toe in mijn leven heb gegeten!!!

Wat we verder allemaal doen. Nou, niet zo veel. Vrijdag was het goed toeven in Tholen en vandaag was ook niet verkeerd. Klein half uurtje rijden en we zitten aan het water. Voor mij geen lange autoritten. Daar heb ik een gruwelijke hekel aan. Het was er vandaag loeidruk en jammer genoeg was ik mijn camera vergeten om die drukte te vereeuwigen. Dit plaatje is dus van vrijdag ;-)


Er zit 1 nadeel aan dit prachtige weer. We hadden komende week 3 dagen naar Parijs willen gaan. Maar met deze temperaturen zien we dat niet zitten. Ach, wat in het vat zit, verzuurt niet. Laten we het daar maar op houden.

6 opmerkingen:

  1. Parijs wacht wel .... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bien-sur, Paris t'attend ! Saluts Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij kun je maar het beste aan het water zijn.
    Het is hier snikheet.
    En Parijs, het wordt wel weer minder warm.
    Geniet, Sjonke!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's ondanks de wolkenlucht.
    Oh en psssssst ik lust ook geen mosselen....maar wél kibbeling. Nou toch eens naar Yerseke dus voor de beste kibbeling :-)
    Je hebt gelijk dat je niet met de hitte in Parijs gaat struinen, geen pretje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige sfeerbeelden uit Nederland Marion....geniet maar lekker van je vakantie...ook ik ben tevreden met het prachtige weer in Nederland en onze tuin....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat het nu ook beter is aan het water. Daarstraks bracht ik onze zoon weg: 34 graden. Puffen dus.
    En kibbeling is zoooo lekker. Ik kan er ook niet aan weerstaan, maar mosselen lust ik wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...