donderdag 24 januari 2013

Op de valreep.....

.........ook nog even een winters blogje.


Afgelopen weekend snel een paar foto's gemaakt in de tuin. Een wandeling maken om mooie plaatjes te schieten was even niet weggelegd voor mij. Als ik 10 meter met snowboots aan loop voelt het alsof ik vanaf mijn heupen uit losse onderdeeltjes besta en dat is pijnlijk. En met gewone laarsjes ben ik veel te bang om uit te glijden en een smak te maken.  Dus veel binnen gezeten of de fiets gepakt. Gelukkig waren de fietspaden goed begaanbaar. Tot overmaat van ramp moest mijn pa weer opgenomen worden. Drie keer binnen een maand...poehpoeh...'t is wat. Ook al mocht hij na twee dagen weer naar huis, het was toch wel even druk en zenuwenwerk. Vooral de autoritjes van en naar het ziekenhuis. Ramen die aan beide kanten een ijslaagje hadden en dus slecht zicht in het donker. Van mij mag het gaan dooien.....sterker nog, van mij mag het gaan zomeren ;-)

Blijkt trouwens dat mijn man ook niet onaardig kan fotograferen. Met mij als model....hihihihi......



Ik heb hem maar meteen als profielfoto gebruikt, want die zomerfoto kon echt niet meer........



14 opmerkingen:

  1. Wat vervelend dat je vader blijft kwakkelen, ik hoop dat die tijd nu voorbij is en hij vanaf nu kan gaan herstellen.

    Met zo'n model is fotograferen geen kunst hoor hihi...nee grapje, maar je staat er leuk op!

    Ik wens je een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Drie keer in één maand; heftig! Mooie foto.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi voor de dooi intreedt nog even een blogje ;-)
    Ik heb wel genoeg van mijn verplichte huisarrest dus van mij mag het hoor. Levensgevaarlijk voor steltlopers zoals ik en met een rolstoel is het ook driemaal niks.
    Mooie foto van een mooie meid !!! Ik had hem al gezien op FB
    Een hele fijne avond. Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, die foto is echt leuk! Wat balen dat je vader weer het ziekenhuis in moest :-( Drie keer is scheepsrecht ..... dus dit was hopelijk de laatste keer. Toi toi toi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat naar toch dat je Vader weer opgenomen moest worden,nu hopen dat alles goed blijft gaan.Ik vind de winter leuk en mooi maar begin er nu wel een klein beetje genoeg van te krijgen .Echt een heel leuke foto heeft je man gemaakt .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor de gezelligheid en de sfeer is de sneeuw leuk, maar voor het openbare leven is het minder.
    Wat naar dat je vader weer in het ziekenhuis lag. Ik hoop dat het nu beter met hem gaat.
    En eerlijk gezegd: je man heeft een prachtige foto van je gemaakt! Leuk dat je die nu ook in je profiel gebruikt.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuke foto Marion!! bah wat vervelend dat je vader weer in het ziekenhuis lag.. ik hoop dat het beter zal gaan met hem!
    zondag gaat het gelukkig dooien en dan mag ook van het voorjaar zich aankondigen, heerlijk ik kan niet wachten!

    ja ik ben erachter wie er achter de kaartenexplosie zat hihi.. zo geweldig leuk, dit was echt een superverrassing:))

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend dat je vader weer in het ziekenhuis lag....ik hoop dat snel opknapt! Ook voor mij hoeft de sneeuw niet meer...ik ben niet zo'n held op de weg als het glad is.
    Fijn weekend!
    x Nicole

    Ik had de foto al op FB gezien....kei leuk, Marion!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor je profiel foto...heerlijk geniet maar lekker van de winter....en nu....op naar het voorjaaar....hihihi...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Marjon je man kan prima fotograferen want je staat er werkelijk prachtig op...hele leuke foto....Ik vind het heel naar voor je vader en ik hoop dat hij snel weer beter zal zijn....Na het weekend verdwijnt de koude...dus langzaam aan krabbelen we naar de lente.....sterkte en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marion,

    Blij te lezen dat je vader weer thuis is. Hopelijk gaat het de komende tijd beter.
    Mooie foto van je, dat heeft Peter goed gedaan.

    Groeten Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gezellig deze profiel foto.
    Ja zo af en toe moet je eens afwisselen he.
    Ik hoop dat het beter gaat met je vader.
    3x in het ziekenhuis achter elkaar is geen pretje.
    Wens je een gezellig weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sjee, Sjonke, wat een getob met je vader. Ik hoop dat het nu wat beter blijft gaan...
    En je foto's zijn prachtig. Vooral je profielfoto.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie foto heeft je man gemaakt! Jammer dat je niet op snowboots kan lopen. Ze zijn zo gemakkelijk met dit weer. Beterschap voor je vader.
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...