zaterdag 2 maart 2013

Gespot bij W.ibra en nog wat.....

Voor wie van kant houdt volgt een belangrijke mededeling!!
Vandaag was ik even bij W.ibra voor de pannen-aanbieding toen ik ineens deze rolletjes kant zag liggen. Maar liefst 5 meter voor 1,49. Ik heb het niet nagemeten, want ook al zou het minder zijn dan 5 meter, in een mooie glazen pot staat het geweldig dus ik ben heel erg blij met mijn aankoop ;-)


Oh ja, ik heb ook nog een pan gescoord. Mijn ma zelfs twee, want die was mee.

Donderdag heb ik iets gedaan wat ik nog nooit had gedaan. Nou ja, ik heb wel eens een dansworkshop gevolgd. Meerdere zelfs. Buikdansen en Afrikaans dansen..........


Wow, kijk die foto's. Toen had ik mijn krullen nog. Nu niet meer. Laatst bij de kapper gevraagd hoe dat kan. Schijnt dat een haar 2 tot 6 jaar groeit en 12 keer kan vernieuwen. Nu heb ik haarzakjes die haren met een flauwe slag produceren.....grrrrr. Ik wil mijn krullen terug!!! Gelukkig is de hoeveelheid haar nog niet minder geworden en wacht ik geduldig af. Want volgens mijn berekeningen moet ik over ongeveer 5 jaar weer ander haar krijgen.

Oh ja, terug naar het dansen. Afgelopen donderdag heb ik een proefles choreo-dansen gevolgd. Gelukkig zijn hier GEEN foto's van gemaakt. Ten eerste omdat ik toevallig hetzelfde tuniekje aanhad als bij het buikdansen (om mijn buikje te verhullen) en ten tweede omdat het er niet zo gelikt uitzag. We kregen les van Stefan Spaans (website) Valt nog niet mee om iets na te doen wat een professionele dansleraar voordoet. De eerste stukjes gingen nog wel, maar het werden steeds mee stukjes. En dat moest uiteindelijk allemaal achter elkaar geplakt worden tot 1 geheel op de muziek van JunkieXL (Little Less Conversation) Ik heb gegierd van het lachen, want deze ouwe taart bakte er niks van. Was op zich hartstikke leuk om te doen, al dacht mijn lijf daar anders over. Bij de warming-up kreeg ik al problemen. Maar ik heb de les helemaal afgemaakt hoor. Had ik de spierpijn wel voor over.

Trouwens ook vreselijk gelachen op de weg ernaar toe. Mijn vriendin Gosia (naast mij op de rechterfoto) kwam mij ophalen en ik kreeg een hele rare gewaarwording toen ik bij haar in de auto zat. Ik voelde iets warms op de zitting en begon even aan mijzelf te twijfelen. Liet ik van de zenuwen mijn blaas leeglopen???? Gelukkig niet. Ik vroeg aan Gosia of het de stoelverwarming kon zijn. Zij zei meteen: dacht je dat je in je broek plaste....hilarisch moment. Wat leuker was op het moment zelf dan nu ik het hier vertel.

Maar uiteindelijk weer een droom uit elkaar gespat. Ik had plannen om Zumba-lessen te gaan volgen, maar dat kan ik met dit lijf op mijn buik schrijven.....zucht......Ik blijf maar gewoon wandelen.

10 opmerkingen:

  1. Ik had ooit een auto met stoelverwarming. Vreselijk. Ik zette mijn stoel nooit aan, maar mijn carpoolmaatje was er dol op. Het doet mij altijd denken aan die nare scans. Wanneer ze de contrastvloeistof inspuiten krijg je datzelfde warme gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch maar eens een Wibra opzoeken, want ik ben gek op kant.
    En wandelen is ook heerlijk, doe ik ook veel. Mijn lijf wil ook niet alles.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk stukje weer Marion. Ik m oet nog steeds om die stoel lachen. En dansen ging helemaal niet zo slecht !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh niet doen ,nu wil ik maandag echt naar de Wibra!!! En heerlijk dansen!! Lijkt me geen prettige gewaarwoording zo'n warme stoel brrr
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat kant ! Ik gebruik wel eens kant voor bij m'n snailmail om een envelop mooier mee te maken bijvoorbeeld. Ik ben gisteren in de stad geweest maar mijn dochter had 1 doel... en dat was Belgische friet, de Wibra heb ik dus niet gezien. Wat een krullen had je zeg! Mooi hoor! Even geduld hebben nu dus weer ;-)
    Het lijkt met niet zo fijn om bij stoelverwarming steeds het gevoel te hebben dat je blaas niet meewerkt, oef doe maar niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat kant Marion...wij hebben hier nu ook een Wibra in de buurt.
    Wat gezellig om samen zo'n danscursus te volgen en wat de temperaturen betreft kan de stoelverwarming nu wel iets lager hihi...wat een leuk verhaal.
    Fijne zondag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha....wat kun je toch smakelijk vertellen, Marion! Ik kan me helemaal voorstellen dat jullie lekker gelachen hebben! Wat jammer van je krullen.....prachtig zijn ze! Ik ben dol op krullen....ik heb ze wel maar niet van mijzelf jammer genoeg!
    Fijne zondag!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de tip van het kant en wat leuk zo'n dansworkshop...ik heb ook een tijd zumbalessen gevolgd, ik vond het heerlijk, die muziek en die bewegingen maar ook mijn rug begaf het na een tijdje en mocht ik dit niet meer doen....
    Ook ik ben een krullenkop en ik wenste altijd dat ik geen krullen had maar misschien als ze weg waren zou ik ook teleurgesteld raken, ik weet het niet....ik heb mij vroeger als eens de krullen eruit laten halen met de omgekeerde formule van permanent, dit was maar voor 12 uur en toen kwamen de krullen weer terug. Ik vond het zo jammer want een scheiding in het midden was toen in de mode en door mijn krullen ging dit niet....
    Ik moet maar tevreden zijn met wat ik heb....fijne zondag en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha ... wat heerlijk genieten zo'n dansworkshop!
    Zonde van je krullen maar ke kan nu eenmaal niet alles hebben ;-)
    Dank je wel voor je TIP
    Ik heb ook al ergens van die bordjes met spreuken voorbij zien komen. Ook van de Wibra. Dat kant is écht een koopje. Als ik eens in de buurt kom zal ik ook eens rondneuzen.
    Een hele fijne avond! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, een auto met stoelverwarming die hebben wij ook ooit gehad. Gek werd Ben ervan! Ik zette iedere keer zijn stoel op warm. Ik zou qua figuur misschien kunnen gaan zumba-en, maar ik ben zo stijf als een strijkplank, dus ook hier wordt gewoon gewandeld. Ook leuk. Prettig weekeinde! Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...