dinsdag 18 december 2012

Kerst in beeld

Ik 'plak' even mijn kerstfoto's in ;-)

Tafeltje met boom.........


.....en van de andere kant......


Letterbak met wat oude (deuk)ballen van mijn ouders......


Snelle deurdecoratie na een bezoekje aan de kringloop. De oude schaatsijzers heb ik voor een habbekrats gekocht.......


Mijn op de winterfair gekochte eland heeft last gehad van vocht vrees ik. slaat een beetje zwart uit......


Dit schaaltje vind ik beter gelukt dan die grotere van een paar blogjes geleden........


En mijn crea bea dingetje......


En natuurlijk ben ik een paar hoekjes vergeten te fotograferen, maar ik ben te ongeduldig om tot morgen te wachten. Ook al is het een bij elkaar geraapt zootje....ik geniet met volle teugen van mijn kersthuisje ;-)


13 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, je kerstdecoratie op de deur vind ik ook een plaatje!!

    Heb jij trouwens ook dat sinds maandag de blogs anders worden weergegeven op de iPad? Ik vind het nogal irritant, maar ik weet niet hoe het komt. Op de vaste pc heb ik er geen last van.

    Een fijne avond nog! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig allemaal.Leuk de laatste foto met de potten op het blad .En niks bij elkaar geraapt zooitje ,gewoon een gezellig sfeertje bij jou !!
    Groetjes Elisabeh

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je reactie was al binnen hoor ;)! Ik had die optie inderdaad al gezien, maar ik zie geen voordeel in deze verandering....het kost alleen maar extra handelingen en tijd. Maar er zijn ergere dingen...was eerlijk gezegd vooral benieuwd of het aan mij zelf lag, doordat ik misschien iets verkeerds had gedaan.

    Fijne avond!! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het heel gezellig Marion!
    Lekker een gezellig sfeertje. De deurkrans vind ik ook heel mooi, evenals je gepimpte lichtglazen!
    Geniet ervan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gezelligheid bij jou Marion, vooral met dit sombere weer is het zo genieten van de kerstsfeer, lekker een pot thee erbij en een potje wordfeud hihi..
    je friese doorlopers aan de kersttak vind ik super!!

    fijne dag!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je leuke hoekjes gemaakt...heerlijk toch om in eigen stijl bezig te zijn...ik vind je bakje heel goed gelukt en ook je kersfrutsels..zover ben ik nog niet hoor.
    Geniet ervan!!!!

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo gezellig al die kerstdecoraties bij iedereen op de blogs. Ik geniet ervan.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klaar voor sfeervolle kerstdagen!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, je maakt er wel werk van! Niks bij elkaar geraapt zooitje! Ik vind het mooi en gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk sfeertje bij jou!
    Hele fijne feestdagen.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wahah Marion wat heb jij je heerlijk uitgeleefd voor kerst !!!
    Wat een creativiteit haha Héél sfeervol allemaal.
    Ik heb dit jaar niets zelf gemaakt *zucht*
    Gewoon geen energie voor met zo'n hoofd vol hersenspinsels ;-)
    Wens jullie een hele mooie en sfeervolle kerst
    en een warm, liefdevol en gezond 2013
    Dat we nog maar vaak bij elkaar kunnen "buurten".
    Groetjezz lfs mij X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel gezellige kerstsfeer.

    Fijne kerst en geniet van deze mooie dagen!!

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...