maandag 3 december 2012

Het meest belachelijke product van het jaar

Hebben jullie de reclame 'BODYLOTION VOOR ONDER DE DOUCHE' ook al voorbij zien komen?
Hoe krijgen ze het verzonnen bij N.ivea. Ik ben best fan van hun producten, maar deze laatste uitvinding vind ik ronduit belachelijk!!!
'U brengt het aan op een natte huid. even afspoelen en u bent meteen klaar. Het werkt als een conditioner'. Dat wordt zo ongeveer gezegd.
ALSOF JE ER TIJD MEE WINT!! Tuurlijk niet, je staat gewoon langer onder de douche en verbruikt daarbij ook nog eens MEER water. Wie verzint zoiets. Echt, ik kan me hier zo over opwinden.
Dussssss.......allemaal boycotten, dit overbodige product. Gewoon douchen, afdrogen en normale bodylotion gebruiken. Afgesproken?

Ik gebruik deze trouwens........kost bij A.ction de helft van wat ze er bij K.ruidvat voor vragen.......


Zo, dat lucht op. Tijd voor iets anders.....
Laatst zag ik bij Eefie deze geweldige tip (klik) en aangezien het afgelopen zondag toch een sombere, binnenzit-dag was heb ik ook wat kaarsjes in een pannetje gegooid.....hihi. Hartstikke leuk om te doen. Ik heb de smaak te pakken...........


Vandaag nog eventjes de kringloop koopjeshal bezocht. Ik was op zoek naar iets wat ik niet vond, maar met lege handen naar huis kan natuurlijk niet. Ik bofte met die kleine bakvormpjes. Weet je wat ze daar bij een brocante-winkel voor vragen!! Ik had al deze spulletjes voor 1,80. De kandelaar is er 1 die waarschijnlijk een ooit een ander kleurtje gaat krijgen. Weer een gejat ideetje, dit keer van Madam Mikmak
Het etiket onderop de kandelaar is er een die veel herinneringen terugbrengt. 'Jas' was ooit een begrip in Roosendaal. Dè cadeauwinkel waar je altijd wel even naar binnen liep, met de geniale slogan 'Jas in, Jas uit'. Veel van mijn vroegere woonaccesoires heb ik daar gekocht en velen van mijn generatie met mij........
Gewoon een stukje nostalgie ;-)


8 opmerkingen:

  1. Aan het smelten van kaarsvet waag ik mij niet meer, heb het ooit een keer gedaan en de hele keuken zat onder. Kan ook aan mij liggen hoor haha. Mooie aankopen heb je gedaan!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk om even rond te neuzen bij de kringloop en dan voor weinig iets leuks te vinden.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n product is al eens eerder op de markt geweest,vond het heerlijk en baalde dat het niet meer te koop was .Deze wil ik dus wel uitproberen !Helaas ik werk niet mee aan je boycot haha!Uhhh die jij gebruikt vind ik nogal erg zoetruikend.Oeps ben erg eerlijk he!Kaarsen maken is wel erg leuk ,je brengt me op een idee.
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die bodylotion voor onder de douche leek mij nu ook zo fijn. Vind de gewone bodylotions altijd zo lang plakkerig blijven. Daar wordt je dan zo zweterig van. Maar vanuit jouw standpunt had ik het nog niet bekeken eerlijk gezegd.
    Had vanmiddag ook bij iemand gelezen die kaarsvet had gesmolten en daar wat van wilde maken, maar die had ook alles onder de spetters, ik waag me er dus maar niet aan. Wat leuk dat je mij nog even noemde in je post. Dank je wel, vind ik lief van je.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha die bodylotion. Snap er ook nix van. Als je je afdroogt is alles er toch weer af? Nou ja....mooi die nieuwe spulletjes.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, heel veel van die schoonheidsreclame is onzin. Dat het zoveel in de diepte reinigt, voedt en herstelt, ach, als het echt zo is, waarom wordt het in de dermatologie dan niet gebruikt als geneesmiddel?
    Gewoon iets gebruiken wat voor jouw huid lekker is, de een wil er graag water in, de ander olie.
    Maar ik vind je kaarsjes wel heel leuk! En de bakvormpjes ook. En ik benieuwd hoe de kandelaar eruit gaan zien.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doe mij maar gewoon een bodylotion na het douchen; heb er gister eentje gehad als cadeautje ... zo blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Net zoals Colin heb ik al jaren baat bij
    bodylotion na het douchen daar daar hou ik me bij hoor.
    Tis inderdaad een onzin reklame. Toch goed dat je ons daar
    op attent maakt.
    Ik wens je een gezellige dag

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...