zaterdag 23 juni 2012

Ernstige verwaarlozing en een bos in de bieb.

Wat ben ik blij dat niemand van jullie aangifte heeft gedaan van verwaarlozing ;-)
't Is bijna crimineel dat ik zo weinig op mijn blog te vinden ben. Zelfs met reacties ben ik karig. Ligt ook een beetje aan mijn ipad....ik typ telkens een n, m of komma waar spaties horen te zitten. Als ik dat wil verbeteren slaat de pagina vast en doet niks meer. Is alleen bij blogspot en vreselijk irritant. Na meerdere pogingen en pagina verversen geef ik het meestal op. Zou voor mij best handig zijn als ik een vind ik leuk-duimpje kon geven op blogspot, net als bij Facebook, om te laten weten dat ik langs ben geweest.

De afgelopen 14 dagen zijn ook erg druk geweest. Vergadering, herhaling van BHV-cursus (ik blonk weer uit in het reanimeren.....zou het nog steeds niet in het echt durven doen), extra werken  en het coördineren van een marketing en kortingsactie. Hartstikke leuk dat laatste, maar er moest een heel draaiboek gemaakt worden voor de kortingsactie via http://www.bibliotheekactie.nl/ en daardoor zat mijn hoofd overvol. (By the way....als je nog geen lid bent van de bieb, via de link krijg je 20 % korting op een biebpas. Kijk ff of jouw biebje meedoet)

Gelukkig is de hoofdvestiging van onze bieb op dit moment een oase van rust. Het gekweel van vogeltjes vult de ruimte en de geuren van het bos komen je tegemoet.

NEE, IK BEN NIET GEK GEWORDEN.

Het is echt waar. Wij hebben een heus bos in de bieb. Er is namelijk een expositie bij ons in de hal met bomen en vogelgeluiden. Dit naar aanleiding van de nominatie van Roosendaal in de Entente Florale De jury is al langs geweest om de groenste plekjes van onze stad te bezichtigen. Het zal mij benieuwen of we een kans maken, want 'zo groen' vind ik mijn stadje eigenlijk niet. Misschien kijk ik niet goed genoeg. De bieb is in ieder geval redelijk begroeit. Hier een kleine impressie...........



Best bijzonder al zeg ik het zelf. En ik kan er nog tot aan mijn vakantie van genieten.............



10 opmerkingen:

  1. Ontzettend bijzonder een bos in de bibliotheek. En ik had je al gemist ja. Welkom terug! Gewoon weer via de ouderwetse pc? Gezellig, kunnen we weer van je verhalen genieten. Prettig weekeinde nog! Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat hebben we bij ons niet een bos in de bieb! Wat een luxe zeg. Je zou er relaxed van worden, dat getwiet van die vogeltjes. SOms ontbreekt mij ook de tijd om te reageren hoor. Je hebt ook hele fanatieke blogsters die elke dag een post plaatsen. Ik vind dat knap hoor. Daar heb ik ook de tijd niet voor.
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou meid heb je toch maar mazzel dat wij bloggers zo geduldig zijn en geen aangifte doen haha.Vervelend de problemen met je ipad ,maar blogger is ook wel steeds aan het klieren hoor!!En please geen duimpje van vind ik leuk ,echt dat vind ik zo'n dooddoener.Beter wat minder reactie dat dat duimpje.Maar wat leuk in de bieb.En wat die groenste stad betreft tja! een aantal jaren geleden waren wij de Groenste stad van Nederland ,moet je kijken wat er nu allemaal gekapt word voor nieuwe projecten en zelfs voor bouwverkeer,mijn nekharen staan soms overeind.Maar ja wij burgers hebben nu eenmaal niets te vertellen .Pff wat een verhaal weer he!!Ik wens je een fijn weekend
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, het is te zot voor woorden en moest eigenlijk verboden worden....tsss, wat ben jij absurd lang weggebleven zeg ;)! Maar gelukkig, je bent er weer :)!

    Ik herken je problemen met dat typen, heb hetzelfde maar bij mij werkt het wel dat ik even het toetsenbord wegdruk en weer oproep...dan kan ik normaal corrigeren. Wie weet is dit de gouden tip :)!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, daar ben je. In het bos nog wel. Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je er weer bent.
    Het is wel bijzonder een bos in de bieb. Het ziet er mooi, maar een beetje kunst uit.
    Ik hoop dat je van nu aan ons wat minder verwaarloost. Maar de tijd is altijd van jezelf!
    geniet een lekker weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verschil met ons dorps-biebke; hier is het altijd inpakken en wegwezen maar daar zou ik toch net wat langer blijven, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha wat mij betreft is dit de groenste bieb van Nederland.
    Jaa-haa waar zat je nou !!!!! Gelukkig hebben we nog FB hihi
    Fijne zondag dat wordt hier een hang- bank- en relaxdag :-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker bijzonder, een bos in de bieb!

    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...