dinsdag 13 december 2011

Waar laat ik alles?

Ik heb een probleem. Ik kan de spulletjes die ik normaliter in mijn kamer heb staan nergens opbergen. Gewoon geen plek. Alle kasten zitten vol en de zolder is ook geen optie. Andere jaren gooide ik wat nepsneeuw op de bestaande setting en voila....het was versierd voor kerst. Dit jaar ben ik een beetje uit de bocht gevlogen door ten eerste heel veel te veranderen in mijn huisje en ten tweede door van alles te verzinnen zodat mijn zorgvuldig verzamelde schatten het veld moeten ruimen. Ik heb voor een aantal spulletjes een oplossing gevonden en zelfs geprobeerd om dit rommeltafeltje een kerst-uitstraling te geven. Schrik niet hoor, want hoeveel troep kan een mens hebben (heel veel dus)........


Zowel de Rustique-bloempot, als het grijze papieren tasje en dekschaal zitten bommetje vol met tijdelijk overtollige zooi. Mijn bootje, waar cd's in staan heb ik gecamoufleerd met een kanten kleedje (mocht je je afvragen wat daar achter schuilt...hihi...) Onder het tafeltje staat al een hele verzameling (oa. werkschoenen van zoon en een pizza-pan) en daar is nog een leeg kerstkrat bijgekomen met....jazeker......gewone spulletjes. Het lijkt de Winkel van Sinkel wel....daar is van alles te koop.Ik heb nog zo'n hoekje wat ik nodig op moet ruimen. Komt binnenkort aan de beurt.

Mijn lastige karwei is ook achter de rug. Niks spectaculairs hoor. Gaat eigenlijk een verhaal aan vooraf......
Het muurtje waar mijn tv staat is leeg. Er heeft na de verbouwing (2002) nog nooit iets gehangen. Nooit inspiratie gehad wat er moest komen en nu met die nieuwe platte tv weet ik nog steeds niet of ik die aan de muur wil bevestigen of gewoon op het kastje laat staan. Is een goeie reden om niet lukraak spijkers in die muur te gaan slaan.Vandaar dus dit maagdelijk stukje muur. Valt in mijn kersthuisje extra uit de toon dus ik wilde toch iets hangen. Vorig jaar had ik er wilgen sterren aan een koordje, maar dat weegt 10 x niks. Nu had ik bij B.lokker een guirlande van dennenappels gevonden. Nou ja, om een lang verhaal kort te maken.....het is gelukt. Ik heb hem aan de bestaande spijkers in de trapkast en het halletje weten te bevestigen. 't Is niet mijn sterkste plan geweest, maar nu  hangt er tenminste iets........


9 opmerkingen:

  1. O, dus jij hebt ook teveel, ha, ha, ik zit al te verzinnen waar ik alles laat en moet volgend jaar maar mee gaan doen met 1 kast per dag, opruimen dus!!!!
    Je oplossing voor de muur is perfect, je bent helemaal in stemming en die rommel, gewoon even vergeten hoor.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Arm meisje. Je tobt wat af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O bah ja,ik schreef al wat zijn we toch een hamsters echt....
    Weet wat ik zo leuk vind iedereen maakt een sfeertje op z'n eigen manier,ook blijven doen dus

    liefs maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat jij zonder problemen een kraam vol krijgt bij een rommelmarkt, misschien is dat een goed idee. Tenzij je geen afstand kan doen van je spullen, dan wordt het een stuk lastiger... ;-)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja doe een garage verkoop!! of durf dingen weg te gooien of weggeven...heb ik net gelezen in de Flow ;-)) kan best opluchten als je gewoon teveel hebt...

    De slinger boven de tv vind ik wel leuk zo!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet precies wat je bedoelt,ik heb ook geen bergruimte.De gewone spullen die plaats moesten maken voor de kerstspullen,zitten allemaal in de gangkast gepropt waar ook de sofzuiger,strijkplank e.d staan.
    Ik heb ook gewoon te veel,maar ja alles kan nog wel eens van pas komen he?
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. IK ben erg ruimerig dus...wat ik over heb of weg wil doen in een doos in de kelder en laat ik eerst de schoondochters kijken of ze iets willen hebben....zo niet dan hup naar de kringloop.
    Misschien een ideetje voor je?
    Wens je een gezellige dag. Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ik doe als ik teveel heb, is het teveel in een doos stoppen en wegzetten. Als dan blijkt dat ik er niet meer naar taal, dan gaat het naar de kringloop. Soms kun je gewoon niet alles bewaren en helemaal al niet als je geen bergruimte hebt.
    Misschien heb je iets aan dit advies.
    Sterkte ermee.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben een echte verzamelaar....ik kan niks wegdoen want wie weet komt het ooit nog eens van pas!
    Maar naar een rommelmarkt is een idee...nog gezellig ook!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...