zondag 11 december 2011

Tadaa....

.....mijn 2011-boom. Hij is af al weet ik zeker dat ik nog hier en daar een bal, pegel of ster zal verplaatsen. Er kan altijd nog meer bij, maar voorlopig ga ik mij concentreren op andere hoekjes in mijn huis. De boom is een maatje kleiner dan die van vorig jaar. Kan gebeuren nietwaar. Ze lijken best groot, daar bij de bomenboer. Vorig jaar had ik een horror-boom met een hap eruit. Was lastig optuigen. Dit jaar rare uitstekende takken en hele zachte takjes onderin. Daar zitten dus de stuiter  eh...kunststof ballen. En natuurlijk mogen de boeken niet vergeten worden, want je bent biebmiep of je bent het niet.......

Al met al was het dit jaar een zware bevalling. Vanaf nu alleen nog genieten. Alhoewel...nog 1 moeilijk karweitje te gaan. Vertel ik later wel........




18 opmerkingen:

  1. Een plaatje van een kerstboom hoor, je wordt er vast nog wel een keer heel bedreven in hihi! Succes met dat ene karweitje!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou hij toch geweldig niks meer aan doen groetjes rommy al vast een fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kerstboom.
    Zo mooi versierd...klasse hoor en
    fijn van genieten.
    Liefs, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor zover ik op de foto kan zien lijkt het toch een behoorlijke boom. Je hebt 'm prachtig versierd en die boeken zijn erg leuk! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou hij is echt heel mooi...zo met de lichtjes aan zie je hoe mooi hij versierd is..jij kunt vanavond genieten hoor!!!!
    Ik ben benieuwd naar je laatste karwei.....


    Fijne week,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou....mijn complimenten hoor, hij staat daar echt te stralen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje is het geworden .Dus lekker genieten van je mooie boom
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig. Sterkte met het laatste loodje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor!
    Ben wel benieuwd wat dat laatst karweitje nog is dan, of ga je hem nog verplaatsen, net als ik;)
    Ik heb mijn kerstsfeer ook op m'n blog staan trouwens...
    Fijne avond!
    Groetjes, Lineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij ziet er prachtig uit, ik heb vandaag ook de kerstboom versierd,heb er 3 uur aan gewerkt.
    Zit hier nu moe in de zetel en ik bewonder mijn "noeste" werk...

    Geniet nog van die leuke kerstsfeer...

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij ziet er super mooi uit, ik heb hem even groter gemaakt en dan is hij nog mooier.

    Ik ben wel heel nieuwsgierig naar je moeilijke karweitje

    Fijne week
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie boom! Bedankt voor je lieve reactie, en ik ben al halverwege dat boek. Echt 'n aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nou Marion het loont zeer zeker de moeite hoor, ik vind je boom een plaatje!!
    nu ik nog.. heb de lichtjes erin.. ga nu verder met de ballen.. helaas is er eentje net gesneuveld jammer het was nog een oude kerstbal uit mijn ouderlijk huis..
    geniet van je boom!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig versierde kerstboom en die boekjes zijn toch wel héél erg leuk, heb je die zo gekocht of zelf gemaakt? Super....fijne Zondag en groetjes van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem prachtig zo
    Nu gaat de rest ook zker lukken

    liefs maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het was dan misschien een lastige klus, de komende weken kun je genieten van je prachtige boom!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is prachtig geworden!!! goed plan kunststof ballen, ik heb er minstens 5 gebroken...(scherven brengen geluk...?)

    Fijne week!
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je boom is prachtig geworden! Echt leuk die boekjes erin!
    groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...