woensdag 31 december 2014

Bedankt 2014.....

.....je was een goed jaar!!
 Voor mij persoonlijk een jaar van overwinningen, veel mooie momenten en ontelbare lachbuien!!

Het begon al aan het begin van het jaar met mijn mijlpaal-verjaardag. Ik word nog steeds blij als ik terugdenk aan die perfecte dag. Het cadeau dat ik van mijn man kreeg was één van mijn overwinningen.....een rondvlucht in een klein vliegtuigje.


Het beviel zo goed dat we een paar weken later een vliegreisje naar Rome boekten. Was super. Ik ben zo blij dat ik mijn vliegangst heb overwonnen. Al was het misschien meer de angst voor het onbekende.....


Alledrie de kinderen hebben ook mooie herinneringen aan 2014. Daphne liep stage bij een ontzettend leuk bedrijf waar zij met veel plezier werkte en als persoon een enorme groei doormaakte. Jesper reisde afgelopen zomer naar Hongkong en Jakarta, een heel indrukwekkende reis. En Nils switchte van studie en verhuisde samen met zijn vriendin naar een appartementje in Tilburg. (Ik mag niet zeggen dat ie op kamers ging...hihi....al komt hij de weekenden nog gewoon naar huis) Ik ben zo trots op mijn kanjers.

Het hoeven overigens geen grote, spectaculaire dingen te zijn die het leven bijzonder maken. Ik overwin ook kleine dingen zoals afgelopen zaterdag toen ik het aandurfde om mijn dochter in een sneeuwstorm naar haar werk te brengen. Was best wel eng.......


Maar wat was ik blij dat ze 's middags met iemand mee naar huis kon rijden. Toen was ons woonerf echt onbegaanbaar geworden en de auto ingesneeuwd.


Hardop lachen doe ik ook wel eens in mijn eentje. Niet dat ik mijzelf nu zo lollig vind hoor. Neeeee (alhoewel...hihi) Laatst had ik een klaagberichtje op FB gezet en toen had ik ineens een gezellig onderonsje met mijn vroegere buurtjes....zo hilarisch dat ik in mijn eentje zat te gieren.......

En zondag heb ik samen met mensen uit onze straat het pleintje sneeuw en ijsvrij gemaakt......was een mooie dag in goed gezelschap. Zo eenvoudig kan geluk zijn.

Natuurlijk zijn er ook wel eens minder leuke dagen, maar zonder regen krijg je nooit een regenboog.
Ik hoop dat 2015 voor iedereen veel gouden momenten in petto heeft. Maar.......je moet wel zelf de slingers ophangen!!!!! Proost.....OP HET NIEUWE JAAR!!!

9 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je in het nieuwe jaar ook weer zoveel plezier in alles hebt ;-). Met humor kom je een heel eind verder dan zonder!

    Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marion,
    Ik heb altijd zo genoten van je blogposten, altijd met humor.
    Ik wens je een mooie jaarwisseling en ook in 2015 alle goeds!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij kunt terug zien op positieve momenten uit 2014, heerlijk dat je durft te vliegen!!!!
    Fijn dat je gezin ook op meerdere fronten successen behaald heeft.
    Voor jou in alle opzichten alle goeds voor 2015.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij wensen jullie een gezellige jaarwisseling ..op naar een heel goed gezellig en vooral gezond 2015...!!!....liefs van ons x !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn ook hier van je te horen, ik wens je voor 2015 alle goeds toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik proost ook op jou en een mooi nieuwjaar zoals het vorige!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu wil ik je eigenlijk alsnog van harte feliciteren en een reactie achterlaten op je laatste blog, maar daar vind ik geen reactieformulier. Ben en de jongens willen ook graag naar het nieuwe museum, maar nu hebben ze gehoord dat je je van te voren moet aanmelden. Hebben jullie dat ook gedaan?

    Groeten Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...